PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat i dodatkowa praca

  • 1. Data: 2004-11-16 17:32:57
    Temat: Etat i dodatkowa praca
    Od: "Pierun" <u...@w...pl>

    Witam prosze o rade

    Czy pracujac na caly etat (oplacane wszystkie skladki) trzeba zglaszac
    pracodawcy dodatkowe zajecie typu umowa zlecenie? Czy pracodawca moze to
    sprawdzic ? (np: US, ZUS itp) Moze dotyczy to tylko dodatkowego etatu.
    Mam w umowie ze musze powiadomic o zamiarze podjecia dodatkowej pracy u
    innego przedsiebiorcy a nie chce bo po co dawac mu do myslenia.

    Prosze o sugestie

    Pozdrawiam
    Pierun

  • 2. Data: 2004-11-16 19:31:29
    Temat: Re: Etat i dodatkowa praca
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > Mam w umowie ze musze powiadomic o zamiarze podjecia dodatkowej pracy
    > innego przedsiebiorcy a nie chce bo po co dawac mu do myslenia.
    >
    > Prosze o sugestie

    Czy masz napisane tylko to, co powyżej, czy jest wspomniane też coś na temat
    zakazu konkurencji ? Może to o to chodzi pracodawcy, by sprawdził, dla kogo
    jeszcze zamierzasz pracować

  • 3. Data: 2004-11-17 05:23:47
    Od: "Pierun" <u...@w...pl>

> [...]
    temat
    > zakazu konkurencji ? Może to o to chodzi pracodawcy, by sprawdził, dla

    mam tylko to, brak jest wzmianki o pracy u konkurencji