PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ericpol - subiektywna prawda o firmie

  • 31. Data: 2007-03-07 12:18:56
    Temat: Re: Ericpol - subiektywna prawda o firmie
    Od: "Undead Elvis" <r...@h...pl>

    > czyzby to sam maly rycerz sie watkiem zainteresowal?

    Eeee... tam, nasz malyszowaty mistrz cietych ripost nie czyta niusow bo bylo by
    to niezgodne z regulaminem.

    Krzychu, przyznaj sie ze to ty...

    /E

  • 32. Data: 2007-03-07 17:12:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Mar 2007 10:10:49 +0100, "Undead Elvis" <r...@h...pl>
    wklepał(-a):

    >W jaka gore? O czym ty mowisz? Uwazasz, ze wszyscy 5-6 letni pracownicy ericpola
    >sa teraz na jakis eksponowanych stanowiskach? Chyba nie myslisz sobie, ze firma
    >nie wiadomo skad wyczaruje 90 stanowisk dla kierownikow i dyrektorow bo innych
    >mozliwosci awansu w firmie to ja nie widze. Zreszta nie kazdego interesuje
    >stanowisko kierownicze a firma czestokroc ma znacznie wiekszy pozytek z
    >doswiadczonego kodera/troubleshootera niz z marnego kierownika.

    Nie to miałem na myśli. Natomiast wydaje mi się, że w obecnych czasach jeśli po
    2-3 latach w danej firmie ani nie jesteś na lepszym stanowisku lub nie dostajesz
    lepszej pensji to:
    a) coś z firmą jest nie tak, że nie masz możliwości awansu
    b) coś z tobą jest nie tak, skoro nie awansujesz. :)

  • 33. Data: 2009-03-26 21:23:37
    Od: "pracaericpol" <pracaericpol@WYTNIJ_TOgmai.com>

    A może Ty byś ujawnił swoje dane, badzio.

    Według własnych słów nie jesteś wiarygodny.

    Wiarygodność wpisu Adama nie potwierdza jego tożsamość, tylko liczba identycznych
    opinii poniżej.

    IMHO - świetny wpis, 100% prawdy

    http://pracaericpol.wordpress.com/