PracaGrupypl.praca.dyskusje › Employer.pl poszukuje informatyków do pracy w UE

  • 1. Data: 2003-05-06 12:23:12
    Temat: Employer.pl poszukuje informatyków do pracy w UE
    Od: "Employer.pl" <e...@e...pl>

    Oczekiwane zdolności:
    - programowanie na platformie AS 400, Java, C++
    - obsługa internetu i intranetu
    - komunikatywny język angielski
    - paszport jednego z krajów UE

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie anglojęzycznego CV (mile widziane
    zdjęcie) na nasz adres: e...@e...pl
    Po weryfikacji skontaktujemy się wyłącznie z osobami, które spełnią
    oczekiwania w celu przekazania większej ilości informacji.

    Zapraszamy też na naszą stronę www.employer.pl

  • 2. Data: 2003-05-06 12:35:05
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Employer.pl" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po weryfikacji skontaktujemy się wyłącznie z osobami, które spełnią
    > oczekiwania w celu przekazania większej ilości informacji.

    Heh, mam niesmiale wrazenie ze z paszportem Unii to i bez Waszego ogloszenia
    bez problemu robote mozna znalezc - btw, NTG jakby, he?
    /p

  • 3. Data: 2003-05-06 13:50:42
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Oczekiwane zdolności:
    > - programowanie na platformie AS 400, Java, C++
    > - obsługa internetu i intranetu
    > - komunikatywny język angielski
    > - paszport jednego z krajów UE

    Jakbym mial ten paszport i to czego oczekujecie to mialbym Was gleboko dzies
    i sam bym solbie znalazl prace jaka chcial i gdzie chcial.

  • 4. Data: 2003-05-08 10:22:04
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakbym mial ten paszport i to czego oczekujecie to mialbym Was gleboko
    dzies
    > i sam bym solbie znalazl prace jaka chcial i gdzie chcial.

    No raczej nie !
    Pracownik z Polski nie ma prawa podpisać umowy o pracę w Unii jeszcze przez
    7 lat od chwili wejścia Polski do Unii.

    A jako pracownik polskiej firmy, która ma kontrakty z Unią możesz wyjeżdżać
    i zarabiać pieniądze legalnie na drugi dzień po wejściu Polski do Unii.

    Poczytajcie sobie Panowie traktat unijny.... i zobaczymy czy tak łatwo
    znajdziecie pracę....

  • 5. Data: 2003-05-08 10:41:19
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > i zarabiać pieniądze legalnie na drugi dzień po wejściu Polski do Unii.
    >
    > Poczytajcie sobie Panowie traktat unijny.... i zobaczymy czy tak łatwo

    Jak to sie ma do tego ze z chwila wejscia Polski do Unii rynek pracy np.
    Szwecji, Holandii czy UK bedzie otwarty dla Polakow?

  • 6. Data: 2003-05-08 14:52:07
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pracodawca X napisał:

    > No raczej nie !

    Raczej tak - zauważ, że polscy "Niemcy" [tacy z nich Niemcy, jak z
    kapusty sałata ;)] mogą i często mają poszporty UE - patrz ogłoszenia w
    GW. Ale przedmówca nawet nie to miał na myśli, tylko gdybał.

    Flyer