PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca u skandynawów

  • 1. Data: 2003-05-06 11:59:40
    Temat: Praca u skandynawów
    Od: s...@p...onet.pl

    Prosiłbym o opinie na temat pracy w firmach skandynawskich, szczególnie norweskich.
    Wydaje mi się, że powszechnie wiadomo jak pracuje się u Amerykanów, a jak u
    Japończyków. Wiadomo jak jest u Włochów czy Francuzów.

    Jak jest u skandynawów?
    Czy pracuje się "po nocach"
    Jaka jest atmosfera koleżeńska/służbowa?
    Jak skandynawowie podchodzą do szkoleń?
    itp itd. czyli będę wdzięczny za wszelkie rady i spostrzeżenia.

    Stefan.

  • 2. Data: 2003-05-06 13:18:44
    Temat: Re: Praca u skandynawów
    Od: "alvaro" <a...@s...pl>

    s...@p...onet.pl wrote in message
    <5...@n...onet.pl>...
> [...]
    >Jaka jest atmosfera koleżeńska/służbowa?
    >Jak skandynawowie podchodzą do szkoleń?
    >itp itd. czyli będę wdzięczny za wszelkie rady i spostrzeżenia.

    Jest pewna firma telekomunikacyjna w Norwegii gdzie pracujesz jak chcesz i
    gdzie chcesz. Mozesz w domu. Mozesz wziac laptopa i pracowac nad jeziorem.
    Mozesz zostac do 24.00 w nocy albo wyjsc o 10.00.
    Moze to tylko wyjatek?

  • 3. Data: 2003-05-07 09:34:17
    Od: "Dominiczka" <...@w...pl>

    Cze

    Pracuje w norweskiej firmie ale tutaj w naszym ...... kraju, chociaz czesto
    jestem w Norwegii i tam tez pracuje, poziom tych ludzi czy w sferze
    osobistej czy słuzbowej, różni się od naszego diametralnie. Szanuje ich i
    podziwiam, są to ludzie bez kompleksów, zawiści, złośliwości, ciepli i
    serdeczni. Norwegia według mnie to bajeczna kraina, miodem i złotem płynąca.
    Wysoki socjal, dobre warunki, dużo korzyści, jeżeli chodzi o mnie to widzę
    ją( Norwegie i ludzi) w superlatywach.

    Pozdrawiam,
    Dominika M.

  • 4. Data: 2003-05-07 11:15:38
    Od: s...@p...onet.pl

    > Pracuje w norweskiej firmie ale tutaj w naszym ...... kraju,

    Właśnie o prace u nas w kraju, lecz w firmie norweskiej (skandynawskiej) mi chodzi.

  • 5. Data: 2003-05-07 14:15:14
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Szanuje ich i
    > podziwiam, są to ludzie bez kompleksów, zawiści, złośliwości, ciepli i
    > serdeczni. Norwegia według mnie to bajeczna kraina, miodem i złotem
    płynąca.

    1k lat temu Wikingowie też byli pewnie "ciepli i serdeczni" a na wycieczki
    po Europie wyruszali z czystej ciekawości a nie z powodu biedy w ojczyźnie.
    ;-)

    Jak to się zmienia...
    M.