PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja za pracą do Wrocławia... › Emigracja za pracą do Wrocławia...
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Emigracja za pracą do Wrocławia...
    Date: Tue, 21 Sep 2004 17:51:23 +0200

    Witam,
    Mieszkam sobie pod Warszawą, tu też pracowałem. Jakiś czas temu miałem kilka
    ofert (choć raczej kiepsko płatnych) zatrudnienia we Wrocławiu. Zastanawiam
    się, czy tam jest łatwiej? Czy może po prostu ja mam takie parszywe szczęście,
    że jak wszscy z tamtąd uciekają, to mnie tam ciągnie?
    Emigrować czy nie? Dodam, że we Wrocławiu nie mam żadnych chyba znajomych,
    musiałbym sie przeprowadzić z żoną i królikiem... Sam już nie wiem...

    pozdr,
    Kender
    --
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....
    Ale po co ryzykować?