PracaGrupypl.praca.dyskusje › Emigracja za pracą do Wrocławia...

  • 1. Data: 2004-09-21 15:51:23
    Temat: Emigracja za pracą do Wrocławia...
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Witam,
    Mieszkam sobie pod Warszawą, tu też pracowałem. Jakiś czas temu miałem kilka
    ofert (choć raczej kiepsko płatnych) zatrudnienia we Wrocławiu. Zastanawiam
    się, czy tam jest łatwiej? Czy może po prostu ja mam takie parszywe szczęście,
    że jak wszscy z tamtąd uciekają, to mnie tam ciągnie?
    Emigrować czy nie? Dodam, że we Wrocławiu nie mam żadnych chyba znajomych,
    musiałbym sie przeprowadzić z żoną i królikiem... Sam już nie wiem...

    pozdr,
    Kender
    --
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....
    Ale po co ryzykować?

  • 2. Data: 2004-09-21 16:14:59
    Temat: Re: Emigracja za pracą do Wrocławia...
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

    > Emigrować czy nie? Dodam, że we Wrocławiu nie mam żadnych chyba
    znajomych,
    > musiałbym sie przeprowadzić z żoną i królikiem... Sam już nie wiem...

    a znajomi z FiF'ki? chyba ze to inny Kender niz ja kojarze ;)

    pozdr
    Asiek

  • 3. Data: 2004-09-21 16:38:07
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-21, Asia Witek <asiek@_USUNTO_bcx.pl> wrote:

    > Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

    > znajomych,
    >
    > a znajomi z FiF'ki? chyba ze to inny Kender niz ja kojarze ;)

    no tak. znajomi z FiFki są. o tym nie pomyslałem... :-)

    > Asiek

    wiedziałem ze skądś Asieka kojarze :-) skleroza na młode lata mnie
    dorwała, czy co? :-)

    Kender, ten sam... zwany też mroovenkillerem
    --
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.
    [Ja]

  • 4. Data: 2004-09-25 13:47:00
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    Jeśli jesteś informatykiem to we Wrocku ofert od groma.
    a za płacę 50% mniejszą niz z Warszawie mozna zyc na tym
    samym poziomie, dojezdzac do pracy nie wiecej niz 20 minut.

  • 5. Data: 2004-09-25 18:21:36
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Kender
    > --
    > Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....

    Wrocław to pięknie miasto, ja tez chcę tam wyemigrować za pracą i za mężem...
    On tam pracuje od 3 lat, a ja jakoś nie moge przez internet pracy znaleźć.
    Nawet tej kiepsko płatnej... Mieszkamy ponad 400 km od siebie... bo ja boję się
    rzucić tę prace co mam i narazić się na nawet kilku miesięczne bezrobocie we
    Wrocławiu. Szukam pracy biurowej.
    magda
    pozdrawiam wszystkich zakochanych we Wrocławiu!!!

  • 6. Data: 2004-09-25 19:26:21
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > pozdrawiam wszystkich zakochanych we Wrocławiu!!!
    ja rowniez, ja wykonalem ruch odwrotny, czy dobrze? widocznie tak mialo byc

  • 7. Data: 2004-09-25 19:30:05
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching s...@o...pl write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 25 wrz 2004 at 18:21 GMT

    >pozdrawiam wszystkich zakochanych we Wrocławiu!!!

    Dziękuję ;)

    Pozdrawiam,

    KT (emigrant z Łodzi, powody podobne ;)
    --