PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne zapisy w umowie o prace. › Dziwne zapisy w umowie o prace.
    From: "Admin" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dziwne zapisy w umowie o prace.
    Date: Sat, 1 Oct 2005 11:43:20 +0200

    Witam,

    wiem, ze to wyglada jak wiekszosc postow na grupie, ale jestem ciekaw czy w
    mojej umowie o prace nie ma rzeczy, ktore sa dziwne/niezgodne z prawem.
    Przypuszczam, ze szef sam takie zapisy wymyslil, dlatego w google było mi
    ciezko cokolwiek znalezc.

    Zadalem nasuwajace mi sie pytania na punkty umowy, ktore mnie frapuja, ale
    jezeli ktos ma inny komentarz to rowniez poprosze. :)

    1. "Pracodawca zatrudnia pracownika na stanowisku administratora systemow
    informatycznych.
    "Szczegolowy wymiar zatrudnienia ustalony jest wymiarem zadan ustalonym na
    podstawie zarzadzenia Pracodawcy."

    Nie mam napisanych dokładnie obowiazkow, czy mam sie takich domagac?

    2. Podpunkt *Czas pracy* - dla mnie zrodlo ewentualnych dziwnosci:
    "Obowiazuje zakladowa regulacja czasu pracy aktualnie w wymiarze 40 godzin
    tygodniowo.
    Przypadajace na poszczegolne stanowiska pracy czynnosci nalezy wykonac w
    ramach czasu pracy. O ile Pracobiorca z powodow praktycznych zalatwia
    obowiazki sluzbowe poza czasem pracy, następuje to w ramach samodzielnej
    dyspozycji czasem.
    Szczegolowy wymiar zatrudnienia ustalony jest wymiarem zadan ustalonym na
    podstawie zarzadzenia Pracodawcy."

    Czy cos takiego moze byc zawarte w umowie? Co w takim razie z nadgodzinami?
    Jezeli zrobilbym np. 10h nadgodzin w jakims tygodniu, czego moge zadac od
    pracodawcy?

    3. Wynagrodzenie:
    "Niniejsza placa miesieczna jest wyliczona w takiej wysokosci, aby pokryc
    wszelka dodatkowo swiadczona prace."

    Czy ktoś wie co to jest dodatkowo świadczona praca?
    Czy coś takiego może być w umowie?

    4. Podroze sluzbowe:
    "Nadliczbowy czas pracy, który powstaje w zwiazku z podrozami sluzbowymi,
    jest rowniez zrekompensowany w ramach podanego w § 5 wynagrodzenia brutto."

    Przyjmijmy, że jade w srodę w podroz od 7:00 do 24:00. Czy normalnie ide do
    pracy następnego dnia (na 9:00), a co jesli podroz bedzie dluzsza?
    I czy oprocz diety przysluguje jakies wynagrodzenie dodatkowe?

    Pozdrawiam,
    Admin