PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziury w jobpilot?

  • 1. Data: 2005-07-19 21:09:40
    Temat: Dziury w jobpilot?
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

    Witam,

    Właśnie przygotowałem sobie prezentację w Jobpilot. Nawet fajnie się to
    robi, ale miałem problemy z kilkoma polami. Np. co ma administrator
    sieci wpisać w polu "kategoria" branży IT? Nie ma nic co by wprost
    odpowiadało stanowisku administratora, jest parę takich określeń
    pod którymi administrator mógłby się znaleźć, ale równie dobrze mogłaby
    to być praca nie mająca z administracją nic wspólnego...

    Kolejne pola sprawiające mi kłopoty, to "kierunek studiów"
    i "specjalizacja" w obu jest to samo do wyboru i w żadnym nie można
    wybrać "elektronika" (dokładniej: "elektronika i telekomunikacja").
    Czyżby to był aż tak rzadko spotykany kierunek?

    No i jeszcze "stopień uniwerystecki". Pogooglałem za tym, bo że nie mam
    stopnia naukowego to wiem. Wyszło mi na to, że "magister-inżynier" to
    może i być ten "stopień uniwersytecki", ale to określenie jest raczej
    rzadko spotykane, więc nie jestem pewien.

    Czy rzeczywiście formularze jobpilota są miejscami
    niejasne/nieprecyzyjne, czy po prostu ja jestem na nie za głupi?

    Pozdrowienia,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-07-20 05:59:45
    Temat: Re: Dziury w jobpilot?
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jacek Konieczny napisał(a):

    > Czy rzeczywiście formularze jobpilota są miejscami
    > niejasne/nieprecyzyjne, czy po prostu ja jestem na nie za głupi?

    Dobre pytanie, ktore powinno byc skierowane do tegoz Admina, o ktorym
    piszesz.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]