PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to prawda, że za ZUS płaci się teraz 300 zł ??

  • 1. Data: 2005-07-19 17:57:20
    Temat: Czy to prawda, że za ZUS płaci się teraz 300 zł ??
    Od: "www" <j...@p...onet.pl>

    ??

  • 2. Data: 2005-07-19 18:16:19
    Temat: Re: Czy to prawda, że za ZUS płaci się teraz 300 zł ??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Nie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-19 19:15:55
    Od: "xxx" <j...@p...onet.pl>

    Słyszałem, że teraz takie coś weszło, jakaś nowa ustawa. Dla nowo powstałych
    firm. Przez pierwsze 2 lata płaci się ZUS po 300 zł miesięcznie !!

  • 4. Data: 2005-07-19 19:24:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Słyszałem, że teraz takie coś weszło, jakaś nowa ustawa. Dla nowo powstałych
    > firm. Przez pierwsze 2 lata płaci się ZUS po 300 zł miesięcznie !!

    Nie weszlo ... moze wejdzie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-07-20 08:13:05
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    xxx zapodał(a):

    > Słyszałem, że teraz takie coś weszło, jakaś nowa ustawa. Dla nowo
    > powstałych firm. Przez pierwsze 2 lata płaci się ZUS po 300 zł
    > miesięcznie !!

    Nie ma takiego zapisu (jeszcze?)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 6. Data: 2005-07-23 16:32:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 19 Jul 2005 19:57:20 +0200, "www" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >??
    Tak.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum