PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzisiaj mialem sen › Dzisiaj mialem sen
    From: "Maurycy" <t...@B...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dzisiaj mialem sen
    Date: Fri, 11 Apr 2003 00:30:16 +0200

    Snilo mi sie, ze szukajac pracy skontaktowalem sie z Lwem Rywinem. Juz
    dokladnie nie pamietam, skad wzialem jego nr telefonu i adres mailowy. Byc
    moze jakas gazeta opublikowala bilingi i kontakty...

    W kazdym razie wyslalem najpierw do niego moje CV i cos w rodzaju LM. Nie
    pytajcie, dlaczego akurat do niego, nie mam pojecia, pomyslalem pewnie, ze
    kazdy sposob dobry czy cos w tym stylu. Poniewaz dlugo nie otrzymywalem
    odpowiedzi poczta elektroniczna, postanowilem w koncu do niego zadzwonic.
    Wykrecajac numer bylem pelen obaw, balem sie ze mnie zbedzie i powie cos w
    stylu zebym nie zawracal mu glowy itd. Stalo sie jednak inaczej. Lew okazal
    sie przesympatycznym czlowiekiem. Powiedzial, ze wlasnie jedzie samochodem i
    niedlugo bedzie przejezdzal przez moje rodzinne male miasto, tak wiec przy
    okazji chetnie do mnie wpadnie.

    Nie minelo wiele czasu, kiedy ktos zadzwonil do drzwi. To byl on. Z
    usmiechem na twarzy przedstwil sie, a ja zaprosilem go do swojego pokoju. W
    rekach trzymal jakies porzadne markowe wino. Na razie jednak nie zauwazylem,
    aby mial ochote je otwierac. Pomyslalem raczej, ze ma dzisiaj w planach
    jakas impreze, albo randke z mloda aktorka. Bylem nieco speszony obecnoscia
    w domu, tak slawnej osoby, ale Rywin zachowywal sie bardzo naturalnie i
    "swojsko". Poza tym od razu na wstepie zaproponowal, abysmy przeszli na "ty"
    na co oczywiscie przystalem. Nastepnie rozsiadl sie wygodnie na mojej
    wersalce i zaczal wypytywac.
    - Mowiles, ze nie mozesz znalezc pracy, moze moglbym Ci pomoc, ale nie wiem
    wlasciwie jakie masz kwalifikacje.
    - Myslalem , ze moze mnie kojarzysz, wyslalem Ci emailem moje CV pare dni
    temu.
    - No wiesz stary - powiedzial z lekkim zaklopotaniem Lew - teraz nie za
    bardzo pamietam co tam napisales. Wlasciwe to jesli chodzi o takie emaile
    to...
    - To bez przegladania od razu je kasujesz! - dokonczylem za niego zdanie.
    - Cha cha cha :-))), - Rywin z rozbawienia podkulil kolana i zachybotal na
    wersalce - dokladnie tak zrobilem! :-))) - Przynies jakis korkociag i szklo

    napijemy sie wina!
    - Z przyjemnoscia - chetnie przystalem na propozycje i pobieglem do kuchni.
    Tam napotkalem mojego ojca, ktory widzial Rywina wchodzacego do domu i jakby
    lekko zaniepokojony spytal polszeptem:
    - co to za starszy facet do Ciebie przyszedl?
    A ja na to dumnie odparlem:
    - Jak to kto? Lew Rywin. Nie poznales go? To ten z telewizji!
    Wzialem szklo i wrocilem do swojego pokoju, po czym jednoczesnie wrocilem z
    krainy snow.
    - Cholera, taka byla szansa, zeby sam Rywin zalatwil mi robote a tu dupa, to
    tylko sen - pomyslalem ze smutkiem rozprostowujac z rana kosci. Ale tak z
    drugiej strony to dlaczego mi sie przysnil akurat ten gosc? No wlasnie,
    dlaczego wlasnie on mialby zalatwic mi prace?

    pozdr.

    Sromotny Maurycanin