PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzisiaj mialem sen

  • 1. Data: 2003-04-10 22:30:16
    Temat: Dzisiaj mialem sen
    Od: "Maurycy" <t...@B...onet.pl>

    Snilo mi sie, ze szukajac pracy skontaktowalem sie z Lwem Rywinem. Juz
    dokladnie nie pamietam, skad wzialem jego nr telefonu i adres mailowy. Byc
    moze jakas gazeta opublikowala bilingi i kontakty...

    W kazdym razie wyslalem najpierw do niego moje CV i cos w rodzaju LM. Nie
    pytajcie, dlaczego akurat do niego, nie mam pojecia, pomyslalem pewnie, ze
    kazdy sposob dobry czy cos w tym stylu. Poniewaz dlugo nie otrzymywalem
    odpowiedzi poczta elektroniczna, postanowilem w koncu do niego zadzwonic.
    Wykrecajac numer bylem pelen obaw, balem sie ze mnie zbedzie i powie cos w
    stylu zebym nie zawracal mu glowy itd. Stalo sie jednak inaczej. Lew okazal
    sie przesympatycznym czlowiekiem. Powiedzial, ze wlasnie jedzie samochodem i
    niedlugo bedzie przejezdzal przez moje rodzinne male miasto, tak wiec przy
    okazji chetnie do mnie wpadnie.

    Nie minelo wiele czasu, kiedy ktos zadzwonil do drzwi. To byl on. Z
    usmiechem na twarzy przedstwil sie, a ja zaprosilem go do swojego pokoju. W
    rekach trzymal jakies porzadne markowe wino. Na razie jednak nie zauwazylem,
    aby mial ochote je otwierac. Pomyslalem raczej, ze ma dzisiaj w planach
    jakas impreze, albo randke z mloda aktorka. Bylem nieco speszony obecnoscia
    w domu, tak slawnej osoby, ale Rywin zachowywal sie bardzo naturalnie i
    "swojsko". Poza tym od razu na wstepie zaproponowal, abysmy przeszli na "ty"
    na co oczywiscie przystalem. Nastepnie rozsiadl sie wygodnie na mojej
    wersalce i zaczal wypytywac.
    - Mowiles, ze nie mozesz znalezc pracy, moze moglbym Ci pomoc, ale nie wiem
    wlasciwie jakie masz kwalifikacje.
    - Myslalem , ze moze mnie kojarzysz, wyslalem Ci emailem moje CV pare dni
    temu.
    - No wiesz stary - powiedzial z lekkim zaklopotaniem Lew - teraz nie za
    bardzo pamietam co tam napisales. Wlasciwe to jesli chodzi o takie emaile
    to...
    - To bez przegladania od razu je kasujesz! - dokonczylem za niego zdanie.
    - Cha cha cha :-))), - Rywin z rozbawienia podkulil kolana i zachybotal na
    wersalce - dokladnie tak zrobilem! :-))) - Przynies jakis korkociag i szklo

    napijemy sie wina!
    - Z przyjemnoscia - chetnie przystalem na propozycje i pobieglem do kuchni.
    Tam napotkalem mojego ojca, ktory widzial Rywina wchodzacego do domu i jakby
    lekko zaniepokojony spytal polszeptem:
    - co to za starszy facet do Ciebie przyszedl?
    A ja na to dumnie odparlem:
    - Jak to kto? Lew Rywin. Nie poznales go? To ten z telewizji!
    Wzialem szklo i wrocilem do swojego pokoju, po czym jednoczesnie wrocilem z
    krainy snow.
    - Cholera, taka byla szansa, zeby sam Rywin zalatwil mi robote a tu dupa, to
    tylko sen - pomyslalem ze smutkiem rozprostowujac z rana kosci. Ale tak z
    drugiej strony to dlaczego mi sie przysnil akurat ten gosc? No wlasnie,
    dlaczego wlasnie on mialby zalatwic mi prace?

    pozdr.

    Sromotny Maurycanin

  • 2. Data: 2003-04-11 06:34:59
    Temat: Re: Dzisiaj mialem sen
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    Maurycy, miales dobry lot tej nocy! Napisz czy zawsze sie tak interesujesz
    tym co Ci sie przysni i pamietasz to, czy tylko ten sen wyjatkowo
    zapamietales. Tez miewam czesto pojechane sny, ale Rywin jeszcze w nich nie
    bral udzialu, moze dzis mnie nawiedzi? ;)
    J o k e R

  • 3. Data: 2003-04-11 06:38:26
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > drugiej strony to dlaczego mi sie przysnil akurat ten gosc? No wlasnie,
    > dlaczego wlasnie on mialby zalatwic mi prace?

    Hehe...

    Bo następnym razem nie będzie już tak głupi, żeby osobiście chodzić z
    propozycjami łapówek i będzie potrzebował paru jeleni :-)

    pzdr.
    SławekM

  • 4. Data: 2003-04-11 06:46:23
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Czesc!!

    Fajny sen!

    Ja jakieś 3 tygodnie temu miałem sen, w którym na moją komórke dzwoni
    Rywin.... Nie wiem jakim sposobem, ale gdy wyświetlił się numer, wiedziałem
    że to on. Czego on k... ode mnie chce - zastanawiałem się.... Nieśmiało
    odebrałem rozmowę - Aljo......Jak w interesach, a jak w życiu rodzinnym
    ... - i tym podobne pytania od Rywina. W końcu mieliśmy się gdzieś
    spotkać... no ale sen się skończył więc sam nie wiem czy chciał mi dać jakąś
    łapówkę, czy co... :)

    pozdr

    --
    KrzysztofM
    krzysiek [at] dvdinfo.prv.pl

  • 5. Data: 2003-04-11 07:31:28
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Snilo mi sie, ze szukajac pracy skontaktowalem sie z Lwem Rywinem. Juz
    > dokladnie nie pamietam, skad wzialem jego nr telefonu i adres mailowy. Byc
    > moze jakas gazeta opublikowala bilingi i kontakty...

    [ciach]
    chyba powinienes wziac urlop i wyjechac na jakies slonecne wybrzeze ......
    ;-)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-04-11 08:21:31
    Temat: Odp: Dzisiaj mialem sen
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Maurycy <t...@B...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b74ra4$842$...@a...news.tpi.pl...
    > Snilo mi sie, ze szukajac pracy skontaktowalem sie z Lwem Rywinem. Juz
    [...]

    Takie sny mogą być niebezpieczne - spodziewaj się teraz wezwania do komisji
    śledczej...

    Rafał

  • 7. Data: 2003-04-14 23:17:53
    Od: "Maurycy" <t...@B...onet.pl>

    Użytkownik "J o k e R" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Maurycy, miales dobry lot tej nocy! Napisz czy zawsze sie tak interesujesz
    > tym co Ci sie przysni i pamietasz to, czy tylko ten sen wyjatkowo
    > zapamietales.

    Nie interesuje sie zbytnio moimi snami, no ale ten musze przyznac byl
    szczegolny. Niektore, nawet te mniej szczegolne tez zapadaja mi w pamiec.
    Np. omylkowe zbombardowanie mojego miasta przez amerykanskie samoloty,
    znalezienie ok. 20zl w letnich spodenkach (pomimo zimy za oknem), czy
    odkrycie mnostwa niesamowitych funkcji w mojej Nokii 5110.

    Maury(o)(...

    pozdr.