PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziewczyny i chłopaki od Domino

  • 1. Data: 2006-04-09 22:53:22
    Temat: Dziewczyny i chłopaki od Domino
    Od: "sandbender" <s...@i...pl>

    Tak sie zastanawiam ile nas jest administratorów od Domino w tym kraju? Czy
    to w ogóle dobry pomysł był aby w Domino się pchać - moze zamienić
    administrowanie (w moim przypadku czyste administrowanie od developerki sa
    inni) na developerke? Jakie widzicie mozliwosci rozwoju - czy jedynym
    sensownym ruchem bedzie zwizanie sie z IBM? Czy tez w kraju nie ma szans i
    trzeba wyjechac?

    I jakby jeszcze sie dalo wywiedziec ile i w jakich regionach zarabia sie w
    tym środowisku?

    Bede wdzieczny za odpowiedzi

    Sand

  • 2. Data: 2006-04-10 07:15:22
    Temat: Re: Dziewczyny i chłopaki od Domino
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sandbender" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba wyjechac?
    >
    > I jakby jeszcze sie dalo wywiedziec ile i w jakich regionach zarabia sie w

    Ofert nie za wiele, bo i technologia u nas niby popularna, ale jednak.... Ja
    bym sie w to nie pchal, aczkolwiek znam paru adminow Domino (banki, IBM) i
    kosza calkiem uczciwa kaske. Ze skillsami w tym zakresie wialbym na zachod.
    pozdro
    /p

  • 3. Data: 2006-04-10 08:40:14
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Pamiętam że niedawno wrocławska firma IT Kontrakt (www.itkontrakt.pl)
    szukała speców od Domino i Lotus Workflow - mam tam znajomego
    -headhuntera :). Pisz na priv to dam ci jego maila.

    pozdr.

    3lancer[at]vp.pl

  • 4. Data: 2006-04-10 15:02:38
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    clockworkoi na pl.praca.dyskusje:

> [...]
    > kosza calkiem uczciwa kaske. Ze skillsami w tym zakresie wialbym na zachod.

    Przy czym jest tak, że z tego co obserwuję znajomych adminów
    Domino/Notes to albo robią za adminów od wszystkiego w tym groupware,
    albo są adminami/developerami Domino (czytaj: sama administracja LN/D to za
    mało by zapełnić ich czas produktywnie z punktu widzenia przełożónych).

    --
    Ziemek