PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalnośc gospodarcza i preferencyjne stawki - warunki › Działalnośc gospodarcza i preferencyjne stawki - warunki
    From: "Dorota" <d...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Działalnośc gospodarcza i preferencyjne stawki - warunki
    Date: Tue, 24 Oct 2006 18:53:36 +0200

    Witam!

    Mam pytanko. Chcę skorzystać z preferencyjnych składek dla osób
    prowadzących działalność gospodarczą . W warunkach obniżenia składek do 30%
    jest zapis:
    - nie wykonują działalności gospodarczej na rzecz byłego pracodawcy, na
    rzecz którego przed dniem rozpoczęcia działalności gospodarczej w bieżącym
    lub poprzednim roku kalendarzowym wykonywały w ramach stosunku pracy lub
    spółdzielczego stosunku pracy czynności wchodzące w zakres wykonywanej
    działalności gospodarczej.

    Teraz pytanie : czy wykonywanie na rzecz pracodawcy umowy o dzieło można
    sformułować jako stosunek pracy ??? Czy jest do tego jakaś wykładnia. Będę
    wdzięczny za opinie.