PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc › Dylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc
    From: "lobuziak" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc
    Date: Mon, 23 Jan 2006 23:20:31 +0100

    Mam pytanko - pracuje w firmie, ktora nie jest szczytem moich marzen, choc
    nie jest taka najgorsza i do tego ma marke (pewnie dla takiej marki wiele
    osob byloby gotowych na wiele poswiecen). Problem polega na tym, ze od
    jakiegos czasu powaznie kreci mnie pomysl przejscia na swoje. Wiem, wiem,
    wiekszosc osob mi odradza i mowi, ze zwariowalem.

    Stad pytanko, czy ktos byl w podobnej sytuacji - mial taka sobie prace w
    renomowanej firmie, a mimo wszystko rzucil wszystko, zalozyl wlasny biznes i
    do tego odniosl sukces.

    Kto mnie zmobilizuje, bo uwag, ze mam tego nie robic mam troche dosc? ;)