PracaGrupypl.praca.dyskusjeDotyczy pl.praca.szukana › Dotyczy pl.praca.szukana
    From: "Ślizgacz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dotyczy pl.praca.szukana
    Date: Mon, 24 Feb 2003 07:12:34 +0100

    Witam.
    Regularnie zamieszczam na pl.praca.szukana ogloszenia ......... i nic. Mam w
    zwiazku z tym pytanie. Czy to ma sens? Czy ktokolwiek znalazl dzieki takim
    ogloszeniom prace? A moze znajdzie sie ktos kto pomoze w znalezieniu pracy?
    Od blisko roku jestem bez pracy i powoli juz sie zalamuje.........a niestety
    stanowisko wielu pracodawcow przypomina propozycje "pracy w domu"....gdyby
    ktos byl zainteresowany udzieleniem zatrudnienia lub pomoca to prosze na PRV
    lub na pl.praca.szukana.
    Pozdrawiam
    Robert Dytkowski