PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dotacja na rozpoczęcie działalności z UP

  • 1. Data: 2005-12-19 04:39:51
    Temat: Dotacja na rozpoczęcie działalności z UP
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Witam,
    czy może ktoś z was się orientuje jak będzie ten temat wyglądał od nowego
    roku? Program będzie kontynuowany czy może jakieś zmiany w przepisach? Nie
    moge się dodzwonić do swojego UP a nie ma mnie w tej chwili na miejscu.
    Byłbym wdzięczny za jakies informacje na ten temat.
    pozdrawiam

    --
    morghul

  • 2. Data: 2005-12-19 07:14:10
    Temat: Re: Dotacja na rozpoczęcie działalności z UP
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "morghul" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moge się dodzwonić do swojego UP a nie ma mnie w tej chwili na miejscu.
    > Byłbym wdzięczny za jakies informacje na ten temat.

    Zmiana do ustawy była od 1.11.2005 - od nowego roku nie będzie zmian
    "ustawowych" ( chyba że brak środków :)).
    A.