PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostawca Pizzy › Dostawca Pizzy
    From: "El_Chueco" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dostawca Pizzy
    Date: Tue, 17 Sep 2002 21:39:43 +0200

    Czesc!
    Pisze do was w zwiazku z oferta pracy jaka przedstawia TelePizza. Otoz
    oferuja oni prace dodatkowa w charakterze kelnera, kucharza, i dostawcy
    pizzy. Interesowalaby mnie ta trzecia opcja. Jak wyglada taka praca? Czy
    mając wlasny samochod firma zwraca za paliwo, czy ilosc zlecen zalezy tylko
    od Samego siebie typem "ile wezmiesz zlecen tyle zarobisz", jakie sa place,
    czy to sie w ogole oplaca, czy mozna pracowac tylko w weekandy (czyli
    popoludnie w piatek, sobota i niedziela). Jak wyglada taka praca, jakie sa
    warunki i inne? Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki i informacje. BTW
    Jestem z Wroclawia wiec moze znacie jakies firmy ktore szukaja dostawcow
    pizzy z wlasnym samochodem? Bede wyjatkowo wdzieczny.

    --
    El_Chueco
    White Rocket vel. Fiat Uno 60 S'94