PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostawca Pizzy › Re: Dostawca Pizzy
  • Data: 2002-09-18 11:37:09
    Temat: Re: Dostawca Pizzy
    Od: "peligroso" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Czesc!
    > Pisze do was w zwiazku z oferta pracy jaka przedstawia TelePizza. Otoz
    > oferuja oni prace dodatkowa w charakterze kelnera, kucharza, i dostawcy
    > pizzy. Interesowalaby mnie ta trzecia opcja. Jak wyglada taka praca? Czy
    > mając wlasny samochod firma zwraca za paliwo, czy ilosc zlecen zalezy
    tylko
    > od Samego siebie typem "ile wezmiesz zlecen tyle zarobisz", jakie sa
    place,
    > czy to sie w ogole oplaca, czy mozna pracowac tylko w weekandy (czyli
> [...]

    czesc ,
    mozesz spobowac ale z doswiadczen moich kilku znajomych , ktorzy tam
    pracowali
    wiem iz to NAJGORSZA firma do pracy NAJBARDZIEJ wykorzystujaca pracownikow
    tego wlasnie typu ( roznoszenie ulotek , rozwozenie pizzy - zysk moze okazac
    sie ujemny , i dodatkowo daja
    bardzo beznadziejna umowe , eh , szkoda slow.) . Jesli masz samochod to juz
    bym bardziej polecam zatrudnic sie
    jako kurier w np. pocztexie lub ewentualnie w innej sieci pizzeri .
    pozdrawiam
    peligroso