PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradztwo personalne › Doradztwo personalne
    From: "Janek" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Doradztwo personalne
    Date: Wed, 24 Jul 2002 11:12:18 +0200
    Sender: y...@p...onet.pl@host25-67.datastar.pl

    Witam
    Rozglądam się za nową pracą (informatyk, na razie mam prace ale lada
    chwila firma może upaść). Czy warto zgłosić się do jakieś firmy zajmującej
    się doradztwem personalnym (i do którcyh najlepiej - okolice Katowic )?
    Czego taka firma oczekuje czy to mam być noramlne CV ,czy jeszcze coś
    więcej? A może lepiej sobie podarować takie firmy i szukać na własną rękę ?
    Generalnie chciałbym prosić o opinie jak się do tego przygotować, może np.
    napisać jakiś program demononstracyjny albo założyć własną stronę www.
    Pewnie są tutaj ludzie którzy mają jakieś doświadczenie w tej kwesti i
    potrafią powiedzieć co zadecydowało że zostali przyjęci do dobrej pracy.

    pozdrawiam
    Janek