PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatek z tytułu urodzenia dziecka

  • 1. Data: 2004-05-25 20:28:47
    Temat: Dodatek z tytułu urodzenia dziecka
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Witam, mam takie pytanie. Czy któras z mam starała się o ten dodatek i
    czy ja dobrze rozumiem przepisy, że dodatek ten przysługuje matce lub
    ojcu do ukończenia przez dziecko pierwszego roku zycia (dodatek
    jednorazowy), zaznaczam że przyslugje mi zasiłek rodzinny. Czy w tej
    chwili mogłabym sie jeszcze ubiegac o ten dodatek skoro Natalka ma w tej
    chwili 10 miesięcy ?
    Oto kilka linków gdzie znalazłam te informacje:
    hrk.pl/is/is.php/22/673
    www.infor.pl/serwis.html?serwis=05&P180=I01.2004.019
    .000002200&krok=A

    --