PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Dobrze wychowany
    From: "Jacek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 08:11:35 +0100

    Jestem programista, mam przelozonego, kierownika IT z koleji jego
    przelozonym jest glowna ksiegowa, czlonek zarzadu(pracuje w spolce akcyjnej,
    500 osob)
    systuacja:
    wczoraj wpada do pokoju gdzie pracuje glowna ksiegowa, powiedziala co
    myslala i poszla sobie.
    Dzisiaj moj szef mowi ze byl u niej na "dywaniku". Wedlug tej pani to
    niedopuszczalne jest abym sie jej nie klanial, nie mowil dziendobry i
    siedzial podczas gdy ona stoi.
    Gdy przyszla do mojego pokoju, siedzialem i pisalem program, mialem
    sluchawki w uszach i nie slyszalem jak weszla, gdy ja juz zauwazylem mowila
    cos do mnie(oczywiscie sluchawki zdjalem), wiec siedzialem dalej i ja
    sluchalem, a gdy krzyczala wogol nie okazywalem starchu :).
    Tu w firmie wszyscy sie jej boja, mi nie zalezy na tej pracy wiec sie nie
    przejmuje tym co ona mysli o moje osobie.
    Ale mam problem. Moj szef kazal mi byc dla niej milszy, mam sie jej klaniac
    itp.
    Czy on ma prawo odemnie tego wymagac? Czy moze nalezec do moich obowiazkow
    to czy sie komus klaniam czy nie?