PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dni na szukanie pracy

  • 1. Data: 2002-08-12 17:27:39
    Temat: Dni na szukanie pracy
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Witam
    Moze juz kiedys bylo o tym ale bylbym wdzieczny za pomoc
    Czy w przypadku gdy wypowiedzenia dokonuje pracownik, to rowniez przysluguje
    mu zwolnienie na poszukiwanie pracy? Jesli tak, to w jakiej formie o to
    prosic - zwykle pismo z prosba czy jakas inna forma?
    I jeszcze jedno - czy u nowego pracodawcy nalezy sie urlop (oczywisice w
    proporcjonalnej wysokosci) jesli po wypowiedzeniu pracy o poprzedniego
    pracodawcy, pracownik zawiera z nowym pracodawca umowe na okres probny np.
    na 3 m-ce? Nie jestem tego pewny ale wyglada na to ze zasada
    proporcjonalnosci dotyczy tylko umow na czas nieokreslony, okreslony i
    wykonania okreslonej pracy? Czyli niejako traciloby sie urlop i lepiej po
    prostu wykorzystac go u poprzedniego pracodawcy? Czy tak? Prosilbym o
    potwierdzenie lub wyjasnienie.
    Z gory dzieki za wszelka pomoc
    Pawel

  • 2. Data: 2002-08-12 17:51:44
    Temat: Re: Dni na szukanie pracy
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Paweł" <p...@w...pl> wrote in message news:aj8rju$6q$1@news.tpi.pl...

    > Czy w przypadku gdy wypowiedzenia dokonuje pracownik, to rowniez
    przysluguje
    > mu zwolnienie na poszukiwanie pracy?

    Tak sobie myślę, że jak już się jest pracownikiem, to nie od rzeczy byłoby
    wziąć do ręki kodeks pracy z komentarzem i go sobie przeczytać.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-08-12 18:06:34
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Pewnego pieknego dnia Tomek Zieliński napisał(a) w wiadomości: ...

    >Tak sobie myślę, że jak już się jest pracownikiem, to nie od rzeczy byłoby
    >wziąć do ręki kodeks pracy z komentarzem i go sobie przeczytać.
    >
    >Tomek Z.

    Nie ma to jak bezinteresowna pomoc bliznim
    Nie zauwazyl przemadrzaly kolega ze ta lista sluzy dyskusji na temat
    problemow w kwestiach prawa pracy ktore maja zarowno bezrobotni jak i
    pracownicy?
    Na podstawie tej odpowiedzi mozna by stwierdzic ze istnienie tej listy
    dyskusyjnej nie ma sensu. Proponuje wobec tego ja zamknac.
    Gratuluje logiki i poczucia humoru :)
    PS Jak juz sie jest internauta, to nie od rzeczy byloby wczesniej pomyslec
    zanim cos sie napisze...

  • 4. Data: 2002-08-12 19:06:17
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Paweł" <p...@w...pl> wrote in message news:aj8tsu$99s$1@news.tpi.pl...

    > Nie ma to jak bezinteresowna pomoc bliznim

    Godzina 21:00 - czas start
    www.google.com -> "kodeks pracy"
    drugi link
    dział drugi, pudło
    dział siódmy, pudło
    ponownie dział drugi, art. 37 - trafiony
    warunków nałożonych na art. 37 nie stwierdzono, odpowiedź brzmi "tak"
    czas stop - 21:04

    > Nie zauwazyl przemadrzaly kolega ze ta lista sluzy dyskusji na temat
    > problemow w kwestiach prawa pracy ktore maja zarowno bezrobotni jak i
    > pracownicy?

    Czyżby pl.prawopracy.dyskusje?

    Tomek Z.