PracaGrupypl.praca.dyskusjeDluga przerwa z zyciorysie › Re: Dluga przerwa z zyciorysie
    From: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dluga przerwa z zyciorysie
    Date: Fri, 4 Jul 2003 20:09:58 +0200

    Użytkownik "SaX" <s...@w...art.pl> napisał w wiadomości
    news:be44h4$8ff$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Witam !!
    >
    > Mialem przerwe, nie pracowalem rok czasu.
    > Miedzy czasu pisalem prace inz.
    > I spodziewam sie w najblizszym czasie rozmowy
    > kwalifikacyjnej i nie wiem co najlepiej
    > odpowiedziec gdy spytaja : "Co pan robil przez
    > rok czasu?"
    > Pozwiedz ze rok pisalem dyplom??
    > A moze ze :
    > bylem zagranicą,
    > chrowalem,
    > szukalem pracy i pisalem dyplom ?
    >
    > Jak najlepeij wypasc na rozmowie gdu pojawi sie tego typu
    > pytanie?
    Najlepiej powiedzieć prawdę, ewentualnie lekko ściemnić, gdyż jeśli
    dostaniesz tą pracę, to szybko może wyjść na jaw, że np. jednak nie byłeś w
    tym czasie za granicą (albo nie byłeś chory itp.) - lepiej, żeby pracodawca
    nie uważał Cię za kłamcę.
    Z drugiej strony - pisać pracę inżynierską przez cały rok to trochę za
    długo. Ja bym powiedziała, że pisałam dyplom, po czym (kilka miesięcy)
    szukałam pracy.

    Izaa