PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego sklepy powinny udzielać rabatów?? !!! › Dlaczego sklepy powinny udzielać rabatów?? !!!
  • Date: Tue, 03 Jun 2008 22:48:33 +0200
    From: Birka <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dlaczego sklepy powinny udzielać rabatów?? !!!

    Witam

    Pracuje w małej sieci sklepów z butami. Odwiecznym problemem są rabaty
    dla klientów. Zostały wprowadzone jakieś kupony które mają kliencie
    wypisywać aby można było jakoś kontrolować to.
    Pracownik musi zaznaczyć dlaczego udzielił rabatu, czy to była jakaś
    wada czy jeśli kupił 2 pary to przypada 5%.
    dziś usłyszałam od "menagerki" że dane mają być prawdziwe bo jeśli nie
    to odbiorą możliwość aby sklep mógł dawać rabaty. Wchodzi na to jakby
    robili łaskę pracownikom ze można dać rabat klientowi.I teraz mam
    wrażenie jakbym oszukiwała firmę na rabatach gdzie jest sprzedaż
    fiskalna i ja nie mam z tego nic tylko mniejsza premie od obrotu bo
    jednak tu 5% tam 15% i kasa sie z obrotu zmniejsza.
    Jak ja mam sprawdzać czy klient daje prawdziwe dane tj, telefon,email i
    nazwisko???

    I pytanie brzmi:

    Jakie korzyści ma firma która daje rabaty dla klientów ?? Co zyskuje
    firma ??

    bo ja nie mam już siły tłumaczyć ze jednak to jest potrzebne!!!