PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dialog S.A - Trojmiasto?

  • 1. Data: 2004-11-24 12:15:35
    Temat: Dialog S.A - Trojmiasto?
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    witam,
    doszly mnie sluchy,ze w Gdansku Dialog szuka dobrych PH.
    Wiecie cos o tym i macie jakies opinie o tej firmie i warunkach pracy?
    pozdrawiam
    exit

  • 2. Data: 2004-11-24 17:05:30
    Temat: Re: Dialog S.A - Trojmiasto?
    Od: "Daniel I. Michalak" <n...@W...net>

    exit napisał(a):
    > witam,
    > doszly mnie sluchy,ze w Gdansku Dialog szuka dobrych PH.
    > Wiecie cos o tym i macie jakies opinie o tej firmie i warunkach pracy?

    W firmie jest zwyczaj rekrutacji wewnętrznej, nie pamiętam, żeby
    pojawiała się ostatnio informacja dot. Gdańska.
    Nie wiem, jak jest dokładnie w sprzedaży, pracuję w informatyce w
    centrali we Wrocławiu i tu jest dobrze pod każdym względem. Firma miała
    ciężki okres, ale to już dawno jest historia.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 3. Data: 2004-11-25 09:37:11
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel I. Michalak" <n...@W...net> napisał w
    wiadomości news:co2f0m$pnl$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Nie wiem, jak jest dokładnie w sprzedaży, pracuję w informatyce w centrali
    > we Wrocławiu i tu jest dobrze pod każdym względem. Firma miała ciężki

    slyszalem tylko,ze szukaja ale ,,drugim obiegiem,, bez afiszowania sie.Tak
    sie zastanawiam czy warto jakos do nich uderzyc:-))
    pozdrawiam
    exit

  • 4. Data: 2004-11-25 12:48:09
    Od: "Daniel I. Michalak" <n...@W...net>

    exit napisał(a):
    > slyszalem tylko,ze szukaja ale ,,drugim obiegiem,, bez afiszowania sie.Tak
    > sie zastanawiam czy warto jakos do nich uderzyc:-))

    Spróbować zawsze warto. Tu jest info
    http://www.dialog.pl/dialog/main/sub.php?id=9
    a tu formularz http://www.dialog.pl/dialog/main/sub.php?id=64

    --