PracaGrupypl.praca.dyskusjeDSA SA Financial Group › DSA SA Financial Group
    From: "robert" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: DSA SA Financial Group
    Date: 21 Oct 2004 10:03:08 +0200

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie,czy ktoś słyszał dobre lub złe informacje na temat firmy DSA
    SA zajmującej się prowadzeniem kont w funduszach emerytalnych, które w danej
    chwili mają najlepsza kondycję finansową. Sprawa wyglada mniej więcej tak,że
    poprzez przedstawiciela firmy DSA podpisuje się umowę z funduszem emerytalnym,
    który według analityków tej firmy przez okres co najwyżej kilku lat będzie na
    ścieżce wzrostu. Kiedy dany fundusz przestanie przynosić największe
    zyski "opiekun" z firmy DSA zaproponuje nam przeniesienie się do innego
    funduszu, który według przewidywań analityków właśnie znalazł się na ścieżce
    wzrostu. Itd... itd aż przejdziemy na emeryturę. Jestem bardzo ciekawy czy to
    nie jest jakaś lipa, więc jeśli ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie
    to prosze o informacje. Strona główna DSA: www.dsa.pl

    Pozdrawiam!