PracaGrupypl.praca.dyskusje › Barman - proszę o opinie na temat pewnej firmy...

  • 1. Data: 2004-07-28 12:57:42
    Temat: Barman - proszę o opinie na temat pewnej firmy...
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    Witam.

    Dziś byłem na rozmowie o pracę na barmanów w firmie "barman service".
    Jako, że za barem nie pracowalem niby jest mi potzrebne przeszkolenie.
    Przeszkolenie jest darmowe ale mam płacić za alkochol który zużyje
    (190 zł). Kobieta co ze mną romawiała twierdziła, że od nich barmanów
    wynajmują najlepsze lokale dyskoteki itd. Praca poobno też bardzo
    dobrze płatna. W kupie tych że tak powiem "reklam" usłyszałem mało
    konkretów. Kiedyś już podobnie mnei zrobiono w jajo i teraz jestem
    przeczulony.
    Zatem proszę o opinie na temat firmy "barman service". Może ktoś
    ma kontakt i rozwieje moje wątpliwości w jedną albo drugą stronę.
    Bo w zasadzie to oprocz reklamy zapewnienia ze na 100 gdzieś
    będę pracował nei usłyszałem.

    --
    /GrzechG

    Wiadomosc przeskanowana przez:
    Panda Titanium AntyVisrus 2004

  • 2. Data: 2004-07-28 13:39:33
    Temat: Re: Barman - proszę o opinie na temat pewnej firmy...
    Od: sandra <s...@g...pl>

    Dla mnie sciema. Niech Ci znajda prace wtedy nawet 300 zaplacisz za
    alkohol.
    Poza tym co jest darmowe? I niby dlaczego ma byc darmowe?

    Wiadomość napisana przez: GrzechG:

  • 3. Data: 2004-07-28 15:02:41
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    GrzechG w news:ce87sd$k8o$1@opal.futuro.pl napisał(a):

    > Przeszkolenie jest darmowe ale mam płacić za alkochol
    > który zużyje (190 zł).

    Znaczy co? Bedziesz pic na szkoleniu? ;-) Bo jesli nie Ty tylko ktos inny,
    to niech ten inny placi. Ewentualnie dowiedz sie, czy mozesz przyjsc z
    wlasnym ;-) Moim zdaniem przekret. Za normalne fachowe szkolenie sie placi.
    Jesli faktycznie trzeba zaplacic rowniez za alkohol to mowi sie, ze cena
    zostala wliczona w cene szkolenia. Czemu ma sluzyc mowa, ze szkolenie
    darmowe a placi sie tylko za cos tam (bez wzgledu na to czy to alkohol, czy
    cokolwiek innego). Dla mnie to ewidentne mydlenie oczu, a jesli ktos tego
    probuje to trzeba traktowac z duzym dystansem.

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2004-07-28 19:25:38
    Od: "A1Tiger" <t...@p...neostrada.pl>

    [ciach]
    pomijając już fakt że barmanem to trzeba umieć :) być,
    przeszkolenie.......... :) LOL jakoś kiepsko to widzę ........

  • 5. Data: 2004-07-28 20:07:40
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    A1Tiger w news:ce8usd$8eb$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > pomijając już fakt że barmanem to trzeba umieć :) być,
    > przeszkolenie.......... :) LOL jakoś kiepsko to widzę ........

    Aby umiec trzeba sie najpierw nauczyc, wiec sie chyba zgadza ;-)

    pozdrawiam
    Greg