PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOC czy PDF

  • 1. Data: 2003-08-24 20:45:21
    Temat: DOC czy PDF
    Od: "Toreand" <t...@g...pl>

    Jak wysyłać swoje aplikacje na dane stanowisko:
    w formacie WORD, czy w formacie PDF ??

    PS. Wiem, że pewne programy do odczytu poczty kasują załączniku typu DOC !!

  • 2. Data: 2003-08-24 20:50:39
    Temat: Re: DOC czy PDF
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Toreand wrote:
    > PS. Wiem, że pewne programy do odczytu poczty kasują załączniku typu
    > DOC !!

    No to RTFem

  • 3. Data: 2003-08-25 01:47:03
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > Jak wysyłać swoje aplikacje na dane stanowisko:
    > w formacie WORD, czy w formacie PDF ??

    Z tych dwoch ja bym wybral PDF, ale mozesz tez wyeksportowac z worda
    dokument do HTML - nie straci formatowania a bedzie do przeczytania na
    kazdym komputerze.
    Format bezpieczny, uniwersalny i zajmuje mniej miejsca niz doc.

    Tom

  • 4. Data: 2003-08-25 03:21:37
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tom" <t...@t...pl> writes:

    > Z tych dwoch ja bym wybral PDF, ale mozesz tez wyeksportowac z worda

    PDF ma w porownaniu z wordem ta zalete, ze da sie go otworzyc na
    kazdej platformie (Mac OS, Windows, Unix) i na kazdej z nich bedzie
    wygladal TAK SAMO.

    czego nie da sie o wordzie powiedziec.
    oczywiscie, jesli w ogloszeniu jest sprecyzowany format nadsylania
    dokumentow, to nalezy w takim wlasnie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-08-25 07:39:32
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Toreand" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wysyłać swoje aplikacje na dane stanowisko:
    > w formacie WORD, czy w formacie PDF ??

    Zalezy jeszcze jaka branza, ja odpowiadam na ogloszenia z IT wiec tylko PDF
    :) (dziwne by bylo gdyby w firmie tego typu nie wiedzieli co to PDF a
    slyszalem o firmach spoza IT w ktorych nie wiedzielo co to PDF-y :) )

  • 6. Data: 2003-08-25 08:33:50
    Od: Krzysztof Krasoń <k...@...pl>

    W artykule <bicehl$aho$1@nemesis.news.tpi.pl> MJ23 napisał(a):
    > Zalezy jeszcze jaka branza, ja odpowiadam na ogloszenia z IT wiec tylko PDF
    >:) (dziwne by bylo gdyby w firmie tego typu nie wiedzieli co to PDF a
    > slyszalem o firmach spoza IT w ktorych nie wiedzielo co to PDF-y :) )

    A ja z branży IT. Wysłałem w załączniku PDF, to zadzwoniła pani i
    powiedziała, żebym jeszcze raz wysłał maila z innego programu
    pocztowego bo załącznika nie ma. Wysłałem jeszcze raz, upewniłem się,
    że poszedł załącznik i dalej to samo :)
    Możez worda się spodziewali :)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 7. Data: 2003-08-25 08:44:28
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > No to RTFem

    RTFem to chyba jedynie jak się starasz o pracę w Centertelu... oni tam mają
    mnóstwo czasu żeby otwierać taaaaaakie załączniki.

    Th

  • 8. Data: 2003-08-25 09:19:17
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Witam,

    Jako pracownik HR, polcam zeby zawsze wyylac w formie zalacznikow RTF lub
    doc.

  • 9. Data: 2003-08-25 09:19:35
    Temat: polecam rtf lub doc
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Witam,

  • 10. Data: 2003-08-25 09:34:05
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > powiedziała, żebym jeszcze raz wysłał maila z innego programu
    > pocztowego bo załącznika nie ma. Wysłałem jeszcze raz, upewniłem się,

    Tak na marginesie, jakim popularnym programem sie tworzy PDF-y?