PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Pracujcie, a my Wam nie zapłacimy ..."

  • 1. Data: 2003-08-24 12:26:24
    Temat: "Pracujcie, a my Wam nie zapłacimy ..."
    Od: "KOT" <k...@g...pl>

    Taką własnie propozycję ostatnio nam zapodała nasz dyr. Szczegóły wyglądaja
    tak: firma wygrała przetarg, dyr. przprowadziła 'skomplikowane obliczenia' i
    nam ogłosiła, że jest tak mały fundusz płac (ok 6% ceny przetargowej!!!!),
    że niestety nie wystarczy pieniędzy na wypłaty przez cały czas potrzebny do
    zrobienia tej roboty. I dlatego jak już komuś będzię brakować to ma sobie
    wpisać tzw. POPRAWKI WŁASNE oczywiście nie płatne i dalej robić po 10h.
    Czy pracodawca może coś takiego wymusić na pracowniku, czy takie
    postępowanie jest zgodne z prawem.
    I już osobiście co radzicie ....

  • 2. Data: 2003-08-24 13:11:34
    Temat: Re: "Pracujcie, a my Wam nie zapł acimy ..."
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    In article <biaatf$md3$1@inews.gazeta.pl> , "KOT" <k...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > wpisać tzw. POPRAWKI WŁASNE oczywiście nie płatne i dalej robić po 10h.
    > Czy pracodawca może coś takiego wymusić na pracowniku, czy takie

    rozumiem, ze dyrektor tez nie wezmie ani grosza.

    --

    bp

  • 3. Data: 2003-08-24 14:38:15
    Temat: Odp: "Pracujcie, a my Wam nie zapłacimy ..."
    Od: "KOT" <k...@g...pl>

    ..... :) dyrekcja wraz z kilkoma osobami ;) nie martwi się o kasę, a wszyscy
    ją dostajemy wypłaty z tej samej puli.
    K.

  • 4. Data: 2003-08-24 18:31:15
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KOT napisał:

> [...]
    > wpisać tzw. POPRAWKI WŁASNE oczywiście nie płatne i dalej robić po 10h.
    > Czy pracodawca może coś takiego wymusić na pracowniku, czy takie

    Pracowałem też w takiej firmie, co chciała bardzo wygrać przetarg i
    wygrała, zresztą - jak ludzie wyczuli pismo nosem i zaczęli odchodzić,
    to szefostwo zwinęło robotę, wygraną na przetargu.

    Firma dodatkowo jest upierolona, jeżeli był to przetarg w trybie ustawy
    o przetargach publicznych - nie może go zerwać, bo równa się to dla niej
    odcięciem na jakiś czas od jakichkolwiek przetargów publicznych. Tak
    więc klasyczny klincz - zerwać nie mogą, mimo, że spierdolili robotę
    przy kosztorysie.

    Odpowiadając - ja bym szukał innej firmy, a tej bym podziekował, po
    znalezieniu nowego miejsca pracy - twoja firma weszła właśnie na drogę
    paranoi. ;) Zresztą z doswiadczenia, kosztorys został spierdolony
    zapewne też w innych pozycjach kosztowych, więc zaraz się okaże, że na
    wynagrodzenia zostało 3% ceny przetargowej. :(

    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-24 20:37:31
    Temat: Re:
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    KOT <k...@g...pl> napisał(a):

    > I już osobiście co radzicie ....
    > Pozdrawiam
    Olej ta firme chyba ze "musisz" tam pracowac