PracaGrupypl.praca.dyskusje › DIV + Netscape Communicator (4.7)

  • 1. Data: 2002-11-15 11:16:52
    Temat: DIV + Netscape Communicator (4.7)
    Od: m...@p...onet.pl (Grzegorz Meus)

    Witam!

    Mam problem polegajacy na obsludze warstwy DIV jezyka DHTML. A mianowicie...DIV w
    Netscape Communicator (ver 4.7) nie sa wyswietlane w odpowiednich miejscach..albo sa
    poprzesuwane albo sa zupelnie gdzie indziej...Jak sobie z tym poradzic? A moze jest
    jakis odpowiednik DIV ktory dzialal by w Netscape? Prosze pomozcie!! To dosc
    pilne...

    Z gory dzieki, Abyss

  • 2. Data: 2002-11-19 12:51:28
    Temat: Re: DIV + Netscape Communicator (4.7)