PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wolno pracować 24h na dobę ???

  • 51. Data: 2005-08-02 14:47:11
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-07-22, Kira <c...@-...pl> wrote:
    > Re to: Marek [Thu, 21 Jul 2005 23:22:49 +0200]:
    > Ok. Czy jesli Cie zatrudnie, dam Ci 200zl wiecej plus obetne
    > czas pracy, pod warunkiem ze bedziesz latal po firmie w rozowej
    > kiecce z falbanka i sandalkach na obcasie, to wezmiesz ta prace?
    Są tacy, co wezmą. I to bynajmniej nie będzie chodzić o te 200PLN więcej :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. To był naprawdę bardzo zły przykład. Wychodzi na to, że dyskryminujesz
    mniejszości seksualne :)
    --
    http://blabluga.hell.pl/irssi-metar/ - aktualna pogoda w Twoim irssi

  • 52. Data: 2005-08-03 12:03:08
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    [...]
    > PS. To był naprawdę bardzo zły przykład. Wychodzi na to, że dyskryminujesz
    > mniejszości seksualne :)

    A co ma różowa kiecka wspólnego z seksem?

    MS

  • 53. Data: 2005-08-03 16:37:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Tue, 2 Aug 2005 14:47:11 +0000 (UTC)]:

    > PS. To był naprawdę bardzo zły przykład. Wychodzi na to,
    > że dyskryminujesz mniejszości seksualne :)

    Jakie mniejszosci? :) Ja chce w ta kiecke wsadzac calkiem
    normalnego, heteroseksualnego faceta :) Tak o, zeby sie
    posmiac -- skoro jemu to obojetne byle bym placila to czemu
    w zasadzie nie, hm?

    Kira

  • 54. Data: 2005-08-03 17:58:35
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dcqrsp$sbf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > Jakie mniejszosci? :) Ja chce w ta kiecke wsadzac calkiem
    > normalnego, heteroseksualnego faceta :) Tak o, zeby sie
    > posmiac -- skoro jemu to obojetne byle bym placila to czemu
    > w zasadzie nie, hm?

    A musi być różowa? Mi się zdarzyło i stwierdzam, że jeśli o wygodę chodzi,
    to spodnie się chowają. Szkoci kiedyś wiedzieli co dobre.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 55. Data: 2005-08-04 06:24:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Wed, 3 Aug 2005 17:58:35 +0000 (UTC)]:

    > A musi być różowa? Mi się zdarzyło i stwierdzam, że jeśli
    > o wygodę chodzi, to spodnie się chowają.

    A musi byc. I z falbankami. Chodzi w koncu nie o wygode, tylko
    o sprawdzenie czy jest granica robienia z siebie idioty, no nie?

    Nie-rozowa moze sobie po pracy nosic :]

    > Szkoci kiedyś wiedzieli co dobre.

    Nie tylko jesli o kiecki chodzi :)

    Kira