PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto być w pracy lojalnym › Czy warto być w pracy lojalnym
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy warto być w pracy lojalnym
    Date: Tue, 22 Apr 2008 11:32:10 +0200

    Ostatnio miałem taki przypadek, zresztą opisałem go już we wcześniejszym wątku,
    więc tu go po krótce streszczę. Chodzi o to, że byłem przez ostatni ponad rok
    członkiem pewnego zespołu projektowego, w pewien sposób odpowiedzialnym za
    projekt. Na początku było ok, natomiast z czasem zaczęła atmosfera się psuć.
    Zastanawiałem się, czy nie odejść z zespołu, ale pomyślałem sobie "nie zachowam
    się jak gówniarz, dociągnę projekt do końca i wtedy odejdę". Niespełna miesiąc
    później atmosfera zrobiła się taka, że zaczęliśmy sobie wytykać to i tamto i
    prezes firmy postanowił się mnie pozbyć. Moim zdaniem zrobiłem duży błąd, nie
    odchodząc wcześniej, dostałem po tyłku za to, że próbowałem być fair wobec
    firmy.
    Jakie wy macie odczucia, czy warto być wobec firmy lojalnym, czy tylko myśleć o
    swoim interesie?