PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto być w pracy lojalnym › Re: Czy warto być w pracy lojalnym
  • Data: 2008-04-23 14:39:49
    Temat: Re: Czy warto być w pracy lojalnym
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:fumtg6$j9k$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Chodzi tylko o przywrócenie po to abyś to Ty złożył wypowidzenie firmie
    Czy wypowiedzenie może być "bez powodu"? Znaczy mówię "odchodzę" i obowiązuje
    mnie okres wypowiedzenia. Podpisałem odejście za porozumieniem stron, by nie
    psuć sobie papierów (nie mieć w papierach rozwiązania za porozumieniem stron),
    jednakże to porozumienie też jest troszkę naginane, bo najpierw, do końca maja,
    mam wykorzystać zaległy urlop, a potem jest miesiąc, w którym płacą mi, ale
    zwalniają mnie z obowiązku świadczenia pracy. Zaqstanawiam się, czy gdybym
    jednak nacisnął na szefa, by dopisał wyraźnie, że przez czerwiec zwalnia mnie z
    obowiązku świadczenia pracy to sąd pracy mógłby zakwestionować takie
    "porozumienie"? Na dokumencie mam, że pracuję formalnie do 30 czerwca.