PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy sa jakies szanse??

  • 1. Data: 2004-01-30 09:34:23
    Temat: Czy sa jakies szanse??
    Od: gabriel <s...@g...pl>

    Mam zamiar wyjechac na tydzien do wawy w poszukiwaniu jakies pracy. Czy
    sa jakies szanse dla inzyniera, handlowca?

    Z wysylaniem maili do chorych serwisow rekrutacyjnych - dalem sobie
    spokuj. Zadko kto dopowiada. Postanowilem jechac osobiscie... Czy to
    dobry pomysl?

    gg: 44568
    icq: 147054686

  • 2. Data: 2004-01-30 09:44:08
    Temat: Re: Czy sa jakies szanse??
    Od: "Weronika Wojkowska" <w...@a...pl>

    Uzytkownik "gabriel" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Mam zamiar wyjechac na tydzien do wawy w poszukiwaniu jakies pracy. Czy
    > sa jakies szanse dla inzyniera, handlowca?
    [cut]

    > Czy to
    > dobry pomysl?

    No nie wiem, nie wiem... Mnie sie wydaje, ze to w pewnym sensie strata kasy,
    bo w wiekszosci firm i tak
    Ci powiedza zebys po prostu zostawil dokumenty lub je "przeslal".
    Czy masz/znasz jakies konktretne miejsca gdzie kogo szukaja/potrzebuja? Jak
    nie, to nie wiem czy bedzie to wyjazd napawajacy nadzieja na przyszlosc :)
    Tak czy owak... powodzenia - przypadki chodza po ludziach

    Wera

  • 3. Data: 2004-01-30 09:54:23
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Wydaje mi sie ze tydzien to bardzo malo......minimum miesiac...tez moze byc
    malo....

    Zycze powodzenia
    TS.

  • 4. Data: 2004-01-30 10:32:09
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Z wysylaniem maili do chorych serwisow rekrutacyjnych - dalem sobie
    > spokuj. Zadko kto dopowiada. Postanowilem jechac osobiscie... Czy to

    Moim zdaniem szkoda czasu i kasy. Wbrew obiegowym opiniom - tu tez z praca
    jest niezwykle ciezko. Na jedna oferte odpowiada do 500, nawet 800 osób.

    Pzdr
    M.

  • 5. Data: 2004-01-30 11:06:07
    Od: "mangha" <R...@g...pl>

> [...]
    >
    > Z wysylaniem maili do chorych serwisow rekrutacyjnych - dalem sobie
    > spokuj. Zadko kto dopowiada. Postanowilem jechac osobiscie... Czy to

    Na handlowca zawsze sa szanse, jesli potrafisz wykazac, ze nadajesz sie do
    tej pracy. Tydzien czasu to jednak za malo. Nastaw sie na miesiac i jedz!
    Zdzialasz wiecej niz siedzac na d... i zastanawiajac sie nad tym.

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems