PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się?

  • 31. Data: 2008-04-05 20:03:29
    Temat: Re: Czy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się?
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 5 Apr 2008 17:47:07 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    Jotte, nie odnosisz wrażenia czasem, że Any User dość inteligentnie i
    konswekwentnie robi nas wszystkich 'w jajo'? Naprawdę bym się nie
    zdziwił, gdyby tak własnie było. Nie wiem, jaki miałby być tego cel
    (dla zabawy, że tak się dajemy robić i tak się burzymy o to, co on
    pisze, a może po to, aby takie postawy pracodawców właśnie napiętnować
    i na nie zwrócić uwagę?), ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak
    właśnie było.

    Pozdrawiam.

    --
    z/svc

  • 32. Data: 2008-04-05 20:19:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1jmfv3hqk94paa8bicqo9d281n3qc8f90t@4ax.com z/svc
    <z/svc@> pisze:

> [...]
    > pisze, a może po to, aby takie postawy pracodawców właśnie napiętnować
    > i na nie zwrócić uwagę?), ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak
    Myślałem o tym przez czas jakiś.
    Ale to głupie byłoby przecież.
    Tymczasem - bawmy się.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2008-04-05 20:25:29
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 5 Apr 2008 22:19:30 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Myślałem o tym przez czas jakiś.
    >Ale to głupie byłoby przecież.

    Dlaczego głupie? Gość naprawdę może mieć z nas niezły ubaw :)

    >Tymczasem - bawmy się.

    Jak najbardziej :)))

    --
    z/svc

  • 34. Data: 2008-04-05 20:36:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:p0ofv3p1imho2hbtoqot1uc6gnav50moi7@4ax.com z/svc
    <z/svc@> pisze:

    > Dlaczego głupie? Gość naprawdę może mieć z nas niezły ubaw :)
    No to co?
    My też

    > Jak najbardziej :)))
    Ano.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2008-04-05 22:58:13
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Any User pisze, jak zwykle, straszne bzdury:

    > Miałem tu na myśli raczej szkolenie się poza godzinami pracy, np. po
    > pracy, albo podczas urlopu - zdobywanie umiejętności niepotrzebnych
    > pracodawcy raz, że prowadzi do niepotrzebnego przeładowania pracownika
    > wiedzą i w efekcie - paradoksalnie - zmniejszenia jego efektywności, a
    > poza tym pracownik taki staje się jednak trochę niepewny, bo w końcu po
    > co mu te dodatkowe umiejętności?

    A wiesz, że są takie firmy, które dają dostęp do całego katalogu
    szkoleń dotyczących własnych produktów (za darmo), dostęp do materiałów
    szkoleniowych innych firm, jak również zwracają koszta udanych
    certyfikacji?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    There is no distinctly native American criminal class except
    Congress.
    -- Mark Twain

  • 36. Data: 2008-04-07 13:19:14
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szkoleń dotyczących własnych produktów (za darmo), dostęp do materiałów
    > szkoleniowych innych firm, jak również zwracają koszta udanych

    samobójcy ;)

    e.

  • 37. Data: 2008-04-07 14:31:06
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT entroper pisze:
    > Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > samobójcy ;)

    ...co ciekawe, mają rotację stanowisk nieco niższą od średniej rotacji
    w tej branży.

    Samobójcy, jak w pysk strzelił.

    Ale, skoro już jesteśmy przy ludziach pokroju Any Usera: wygląda na to,
    że Lidl może mieć grube kłopoty.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Don't everyone thank me at once.