PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nalezy mi sie urlop › Czy nalezy mi sie urlop
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy nalezy mi sie urlop
    Date: 5 Apr 2006 04:12:52 -0700

    Witam.
    W firmie gdzie pracuje obecnie, prace rozpoczalem od 20 sierpnia
    2002r.
    Jest to moja kolejna praca, staz mam ponad 10 lat, ale w roku 2002
    wczesniej nie pracowalem.
    W roku 203 i 2004 wykorzystalem po 26 dni roboczychi, w 2005 tylko 20
    dni.(teraz ide na 6 dni zaleglego aby byc na zero)
    Pytanie moje brzmi: czy za przepracowane dni w roku 2002 za miesiace
    VIII.IX.X.XI.XII nalezy mi sie urlop???? czy z racji ze mialem
    przerwe w zatrudnieniu od poczatku roku prawo zdobywam tylko na rok
    2003?
    Kierowniczka powiedziala mi ze tak wlasnie jest ale dopiero teraz
    doszly mnie sluchy ze moze byc inaczej.
    czy moje ewentualne prawa urlopowe ulegly przedawnieniu???
    Jesli mam racje to potrzebuje cos na co móglbym se powolac.
    Dzieki za informacje.
    Pozdrawiam
    Yeh