PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nalezy mi sie urlop › Re: Czy nalezy mi sie urlop
  • Data: 2006-04-05 18:35:22
    Temat: Re: Czy nalezy mi sie urlop
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    osoby, które podjęły pierwszą pracę przed 01.01.2004 r. nabywały prawo
    do pierwszego urlopu wypoczynkowego po przepracowaniu 1 roku, przy
    czym zaliczkowo mogły wykorzystać połowę urlopu po przepracowaniu 6
    miesięcy.
    Przykład:
    Osoba, która podjęła pierwszą pracę 01.02.2002 r. mogła zaliczkowo
    wykorzystać połowę urlopu (tj. 9 lub 10 dni) począwszy od 1.08.2002
    r., a prawo do drugiej połowy nabywała 1.02.2003 r. Prawo do
    następnego urlopu nabywała dopiero 01.01.2004 r.

    Koleżanka, która wcześniej przepracowała 3 miesiące, prawo do urlopu
    zaliczkowego (połowa) nabywała po przepracowaniu 3 miesięcy, a do
    drugiej połowy po przepracowaniu kolejnych 6 miesięcy.

    wa