PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy naleza sie talony???

  • 1. Data: 2003-05-15 09:32:29
    Temat: Czy naleza sie talony???
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm>

    Witam!!!

    Mam takie pytanie: czy osobie, ktora odchodzi z koncem wrzesnia na
    zasilek przedemerytalany naleza sie talony na Boze Narodzenie, choc w
    jakiejs czesci? No bo przeciez osobie tej przez te 9 miesiecy w roku
    odciagano na fundusz socjalny skladki i chociaz polowe moglaby dostac....Czy
    sa jakies podstawy prawne aby sie o nie upominac czy wszystko przepada??

    Pozdrawiam i dziekuje

    Justyna

  • 2. Data: 2003-05-15 10:44:36
    Temat: Re: Czy naleza sie talony???
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Justysi@W" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    dostac....Czy
    > sa jakies podstawy prawne aby sie o nie upominac czy wszystko przepada??

    Na pytanie raczej nie odpowiem, ale przypuszczam, ze duzo zalezy od
    regulaminu ZFŚS. Mam natomiast pytanie: jakie skladki odciagano tej osobie?
    miala je potracane z pensji?
    Pozdrawiam
    Kasia