PracaGrupypl.praca.dyskusje › po stazu...

  • 1. Data: 2003-05-15 10:06:00
    Temat: po stazu...
    Od: "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL>

    Witam,

    Po 3-miesiecznym stazu zostalam zatrudniona (na stale) na tym samym
    stanowisku na czas okreslony, na nastepne 3 miesiace. Wszystko byloby ok,
    ale jednoczesnie, bez wytlumaczenia przyczyny, obnizono mi pensje. Chcieli o
    niemalze 1/3 ale powiedzieli mi, iz moge sie targowac.
    Powiem szczerze, poczulam sie bardzo urazona. Co mam w takiej sytuacji
    zrobic? Czy aby nie jest to bezprawie?
    Czy w tym wypadku moge zlozyc rezygnacje i jaki jest czas wypowiedzenia?

    Pozdrawiam
    Anni

  • 2. Data: 2003-05-15 11:00:09
    Temat: Re: po stazu...
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobic? Czy aby nie jest to bezprawie?
    > Czy w tym wypadku moge zlozyc rezygnacje i jaki jest czas wypowiedzenia?

    Targowac się mozesz - czemu nie...
    A czy mogli Ci obnizyc pensje - oczywiscie - jesli tylko pensja nie jest
    nizsza niz 800 brutto to jest wszystko w porzadku. Jesli mialas staż z
    urzedu pracy - to byl on refinansowany, a teraz pracodawca musi zapłacic za
    Ciebie z wlasnej kieszeni, opłacic zus, podatek itp.

    pozdr
    Krzysiek