PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mogę pracowac na zasiłku przedemerytalnym ???

  • 1. Data: 2003-06-07 10:17:15
    Temat: Czy mogę pracowac na zasiłku przedemerytalnym ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Zwracam sie z nastepujaca prosba o wyjasnienie ;

    W chwili obecnej jestem zarejestrowany i pobieram zasilek przedemerytalny.

    Prosze odpowiedz czy moge podjac prace na 1/2 etetu jezeli tak to ile moge
    dorobic zł ???

    Czy podjęcie pracy nie spowoduje utraty zasiłku ???

    Proszę rowniez o dpowiedz czy w przypadku gdy Pracodawca rozwiaze ze mna
    umowe lub rozwiazanie nastapi z innych przyczyn np upadek firmy czy bede
    mogł pobierac ( powrócic ) do zasileku przedemerytalnego jak do tej pory ???

    Czy podejmujac pracę muszę powiadomć Rejonowy Urząd Pracy czy robi to
    Pracodawca ???

  • 2. Data: 2003-06-07 14:41:07
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    ???
    > Czy podejmujac pracę muszę powiadomć Rejonowy Urząd Pracy czy robi to

    suma zasilku lub swiadczenia przedemerytalnego nie moze przekroczyc 200%
    zasilku
    tak wiec, jesli masz zpe 120% to mozesz dorobic do 398.50, dla zpe 160%
    jest 199.20
    tak wiec jest to NIECALE 1/2 lub 1/4 etatu,
    jesli nie przekroczysz tej kwoty to jest spoko, w innym przypadku
    zasilek/swiadczenie ulega zawieszeniu do dnia konca pracy (nie muszisz sie
    ponownie rejestrowac, zanoscisz tylko swiadectwo pracy)
    obowiazek powiadomienia o podjeciu pracy ma pracownik i pracodawca

    Jean