PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mogę pracowac na zasiłku przedemerytalnym ??? › Czy mogę pracowac na zasiłku przedemerytalnym ???
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy mogę pracowac na zasiłku przedemerytalnym ???
    Date: Sat, 7 Jun 2003 12:17:15 +0200

    Witam !!!

    Zwracam sie z nastepujaca prosba o wyjasnienie ;

    W chwili obecnej jestem zarejestrowany i pobieram zasilek przedemerytalny.

    Prosze odpowiedz czy moge podjac prace na 1/2 etetu jezeli tak to ile moge
    dorobic zł ???

    Czy podjęcie pracy nie spowoduje utraty zasiłku ???

    Proszę rowniez o dpowiedz czy w przypadku gdy Pracodawca rozwiaze ze mna
    umowe lub rozwiazanie nastapi z innych przyczyn np upadek firmy czy bede
    mogł pobierac ( powrócic ) do zasileku przedemerytalnego jak do tej pory ???

    Czy podejmujac pracę muszę powiadomć Rejonowy Urząd Pracy czy robi to
    Pracodawca ???