PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mam szanse na przywrocenie do pracy ( odszkodowanie ) ???

  • 1. Data: 2004-10-12 18:30:56
    Temat: Czy mam szanse na przywrocenie do pracy ( odszkodowanie ) ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Zostalem zwolniony z przyczyn ekonomicznych (reorganizacja
    dzialu),pracowalem 20 m-cy na okreslonym stanowisku (obsluga sprezarek),
    Jeszcze w trakcie trwania mojego wypowiedzenia ( w tym czasie korzystalem z
    zaleglego urlopu )Pracodawca zatrudnil osobe z zewnatrz ktora pracuje i
    wykonuje wszystkie czynnosci ktore ja wykonywalem oraz osoba ta ma na umowie
    o prace wpisane te stanowisko z ktorego ja jestem zwolniony !!!!
    1. Czy w takim razie mam szanse na przywrocenie do pracy, czy
    moge w Sadzie Pracy dochodzic tylko odszkodowanie bo wiadomo jak przywroca
    mnie do pracy to Pracodawca bedzie na mnie polowal (moze byc tak ze
    cokolwiek zrobie w oczach Pracodawcy bedzie odbierane ze zle pracuje)???.
    2. Czy nawet jak temu pracownikowi zmieni umowe ze niby nie jest
    zatrudniony na tym stanowisku a bede wiedzial ze pracuje na "tym moim
    stanowisku" to czy mam szanse w Sadzie Pracy uzyskac odszkodowanie za czas
    pozostawania bez pracy ???
    3. Ile wynosi maksymalne odszkodowanie za czas pozostawania bez
    pracy ??

    begin 666 spacer.gif
    `
    end