PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego to ogloszenie sie nie znalazlo na grupie: praca.oferowana?

  • 1. Data: 2004-10-21 10:42:57
    Temat: Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego to ogloszenie sie nie znalazlo na grupie: praca.oferowana?
    Od: "Sebastian Błasiak - Akademia" <s...@a...edu.pl>

    Oto tresc wyslanego ogloszenia, czego mu brakuje?
    moze moderator by byl laskaw cos pwoiedziec?

    "A tak poza tym to nadal oczywiscie aktualne"

    Temat: Lodz/Informatyk

    Szkoła Języka Angielskiego "Akademia" poszukuje osoby na stanowisko
    informatyk.

    Miejsce pracy:
    Lodz

    Nazwa stanowiska:
    Informatyk - nienormowany czas pracy - do ustalenia - umowa o dzielo

    Wymagania:
    - dobra znajomosc obslugi i budowy komputerow PC
    - dobra znajomosc obslugi i konfiguracji systemow Windows
    - dobra znajomosc HTML, PHP, JavaScript, JSP
    - dobra znajomosc baz danych - MySQL, PostgreSQL, Firebird
    - dobra znajomosc pakietu Microsoft Office
    - komunikatywnosc, umiejetnosc pracy w zespole

    Zakres obowiazkow:
    - nadzor nad firmowymi komputerami w szkole oraz kafejka internetowa
    - programowanie i rozwijanie stron WWW

    Dokumenty (CV, LM) prosimy przesylac wylacznie poczta elektroniczna na
    adres: s...@a...edu.pl

    Prosimy o dopisanie: "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy
    dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa z
    dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
    Osobowych Dz.Ust.nr 133 poz.883."

  • 2. Data: 2004-10-21 12:02:11
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Sebastian Błasiak - Akademia wrote:

    > Oto tresc wyslanego ogloszenia, czego mu brakuje?

    Prawdopodobnie z przyczyn technicznych (brak deklaracji kodowania). Jak już
    zatrudnisz informatyka to każ mu skonfigurować czytnik news na wysyłanie
    wiadomości z charsetem iso-8859-2. A póki co skorzystaj z formularza na
    stronie http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/ (ominie problem kodowania)
    proponuję też wysłać ogłoszenie na niemoderowaną grupę
    alt.pl.praca.oferowana

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-10-21 16:56:45
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Łatwiej zapamiętać adres http://42.pl/ppo/ więc jeszcze raz podaję.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1