PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest jakas praca dla młodzierzy?

  • 21. Data: 2002-05-16 18:54:53
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Dnia 2002-05-16 18:09, Użytkownik irek napisał:
    > ja w przeciwienstwie do ciebie uwazam ze cos mi sie nalezy za moje podatki
    > wiec jak najbardziej popieram
    Co ci się należy: praca? Samochód? Pała od policjanta?

    > nie jestem taki pewien czy minely skoro w rzadzie sa sami postkomunisci
    > pacholki poprzedniego systemu)

    Oni są postkomunistami a ty?
    Kim jesteś?
    Obywatel Stanów Zjednoczonych uważa, że każdy Polak to komunista i co?
    Czy tak jest?
    Nie, ty zapewne nie jesteś komunistą więc oni juz się mylą...
    A to kto nami rządzi to sprawa ogółu społeczeństwa a nie tylko grupki
    zaślepionych nienawiścią do wszystkiego co było (bez względu na to, czy
    było to dobre czy złe). I całe szczęście.

    Tomek

    --- tel: +48501-300-166 --- GG: 1316898 ---

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<

  • 22. Data: 2002-05-16 20:55:34
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik Tomasz T. Żuchniewicz <t...@m...to> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@m...to...

    > Co ci się należy: praca? Samochód? Pała od policjanta?

    nie ale jak tak koniecznie chcesz to wymienie kilka pierwszych z brzegu:
    - drogi w ktorych nie ma 3 dziur na 1m2
    - lekarzy ktorzy lecza a nie zabijaja
    - prawo ktore chroni kazdego obywatela
    itd............

    > Oni są postkomunistami a ty?
    > Kim jesteś?

    ja nie jestem , nie doprowadzilem kraju do ruiny i nie zasiadalem wowczas w
    rzadzie polski ludowej tak jak wiekszosc obecnie rzadzacych
    malo tego nawet nigdy nie nalezalem do organizacji partyjnej

    > Obywatel Stanów Zjednoczonych uważa, że każdy Polak to komunista i co?

    i nic , uwaza takze ze kazdy polak to zlodziej , menel i zebrak
    i wiesz co tak wlasciwie to ma racje
    a wiesz co do tego doprowadzilo wlasnie rzady ludzi ktorych tak pod niebiosa
    wychwalasz

    > Czy tak jest?

    duzo w tym prawdy.....

    > Nie, ty zapewne nie jesteś komunistą więc oni juz się mylą...

    jeszcze raz ci powtarzam ze wcale sie nie myla
    zreszta co tu daleko szukac , znajomi z Niemiec smieja sie z nas polaczkow
    ze znowu wybrali komunistow z krwi i kosci

    > A to kto nami rządzi to sprawa ogółu społeczeństwa a nie tylko grupki
    > zaślepionych nienawiścią do wszystkiego co było (bez względu na to, czy
    > było to dobre czy złe).

    no wlasnie wiec jeszcze raz potwierdza to , ze wiekszosc polakow to
    komunisci , albo kretyni , ktorzy dali sie nabrac na puste slowa

    >I całe szczęście.

    dla kogo??????

  • 23. Data: 2002-05-16 22:05:14
    Od: <l...@p...onet.pl>

    nieh sie młodierz najpierf potszkoli nałuczy i zrozómie rze bez nałuki niema
    rzadnej pracy :)

    :::M:::

  • 24. Data: 2002-05-16 22:07:40
    Od: <l...@p...onet.pl>

    najwyszsza pora aby młodzierz zrozómiała rze bes nałuki nie zdobędzie rzadnej
    pracy

    :::M:::

  • 25. Data: 2002-05-16 22:09:42
    Od: <l...@p...onet.pl>

    to jest bardzo warzna sprawa aby młodzierz zrozómiała rze tszeba wkładać siłe i
    chęć do nałuki a póśniej do pracy

    :::M:::

  • 26. Data: 2002-05-16 22:12:57
    Od: <l...@p...onet.pl>

    praca dla młodzierzy jest pod warónkiem rze młodzierz jest dobrze wyedukowana i
    ma hęć do dalszego pogłębjania wiedzy

    :::M:::

  • 27. Data: 2002-05-17 06:02:46
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Dnia 2002-05-16 22:55, Użytkownik irek napisał:

    > ja nie jestem , nie doprowadzilem kraju do ruiny i nie zasiadalem wowczas w
    > rzadzie polski ludowej tak jak wiekszosc obecnie rzadzacych
    > malo tego nawet nigdy nie nalezalem do organizacji partyjnej
    Wiesz co, doprowadzili krai do ruiny... ciekawe, a do jakiej szkoły
    chodziłeś: miała sufit, ławki, miałeś zeszyty, ksiązki i długopisy?
    O ile wiem, to miała, więc nie można mówić o doprowadzeniu kraju do
    ruiny. I wiesz o tym dobrze, ale wygodnie jest myśleć tak jak ty, bo
    wtedy łatwo jest stwierdzić, że teraz to wszystko co jest złe to wina
    tamtych (komuchów w domyśle)a nowi (buzki, krzaklewskie itp) są boscy,
    ale niestety zastali kraj w ruinie...

    > i nic , uwaza takze ze kazdy polak to zlodziej , menel i zebrak
    > i wiesz co tak wlasciwie to ma racje
    > a wiesz co do tego doprowadzilo wlasnie rzady ludzi ktorych tak pod niebiosa
    > wychwalasz
    Nie wiem, czy czytałeś to co napisałem- ale ja tam nikogo nie
    wychwalałem. Wiesz co, wredna ta twoja szkoła w ruinach, nie nauczyli
    cię czytać (tylko pisać)...

    > no wlasnie wiec jeszcze raz potwierdza to , ze wiekszosc polakow to
    > komunisci , albo kretyni , ktorzy dali sie nabrac na puste slowa
    A skąd wiesz jak będzie za te 4 lata. Jasnowidz, czy co?

  • 28. Data: 2002-05-17 08:42:46
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik l...@p...onet.pl napisał:
    > praca dla młodzierzy jest pod warónkiem rze młodzierz jest dobrze wyedukowana i
    > ma hęć do dalszego pogłębjania wiedzy

    Tak jest! Powtarzanie jest matką nauki. Potrzeba jest matką wynalazków,
    a ich ojcem jest miś Yogi. Tak trzymać!

    Dogbert

  • 29. Data: 2002-05-17 09:11:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "irek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Tomasz T. Żuchniewicz <t...@m...to> w wiadomości
    > do grup dyskusyjnych napisał:3...@m...to...
    <cut>

    > ja nie jestem , nie doprowadzilem kraju do ruiny i nie zasiadalem wowczas
    > rzadzie polski ludowej tak jak wiekszosc obecnie rzadzacych
    > malo tego nawet nigdy nie nalezalem do organizacji partyjnej

    Blablabla, a ja nalezalem do Towarzystwa Przyjazni Polsko-Radzieckiej (jak
    cala moja klasa z defaultu i gowno mial kto cos do powiedzenia) i pamietam
    meczace 1-szo majowe pochody, i pytam - co z tego? Jak byli komunisci - bylo
    zle. A jak byla prawica to co - moze bylo dobrze???
    Podobno mam poglady lewicowe, ale sam lubie uwazac sie za czlowieka
    apolitycznego, i zgadzam sie z tekstem ktory kiedys zapodal jakis polityk -
    rzad sie sam wyzywi.
    A wszyscy inni zjazd, i taka jest prawda niezaleznie od opcji, ktora
    wyznajesz. Najlatwiej zwalic na innych wszystkie problemy.
    /p

  • 30. Data: 2002-05-17 14:52:23
    Temat: Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ac2hgf$781$1@news.onet.pl...
> [...]
    > A wszyscy inni zjazd, i taka jest prawda niezaleznie od opcji, ktora
    > wyznajesz. Najlatwiej zwalic na innych wszystkie problemy.

    Dokładnie tak - z okazji poprzednich wyborów samorządowych, jeden z
    kandydatów tak oto napisał w swojej ulotce: "Głosujcie na mnie, bo ja
    już będę czwartą kadencję. Za pierwszej i drugiej kadencji ustawiałem
    siebie, za trzeciej - moją rodzinę, a teraz zrobię coś dla Was...".
    I czy jest sens zastanawiać się jakiego on był koloru? NIE, ponieważ
    ro0bi tak zdecydowana większość.
    A wracając do tematu pracy dla "młodzierzy" - nasuwa się jedno zdanie -
    "Umiesz liczyć - licz na SIEBIE".
    IMHO ogladanie się na innych i rozpaczanie nic nie dają (znam wielu,
    którzy wypijając kolejnego "jabola" narzekają, że nie ma roboty, że nie
    ma zasiłków i że ogólnie jest hu....wo. Ale czy któryś z nich chce
    pomagać na polu - nie, wynieść gruz z mieszkania - nie, wnieść worki z
    cementem - też nie (wszystkie przykłady z autopsji).
    Kolego Tiger - dobra rada - nie narzekaj, tylko rób cokolwiek (jesli
    masz predyspozycje do wykonywania konkretnych zadań to jeszcze lepiej),
    bo pewnego dnia (bez obrazy) odbijając korek kolejnego wina będziesz
    zachowywał się ja w/w nieudacznicy (czyt. żule).

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###