PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana › Re: Czy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana
    From: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana
    Date: Sat, 28 Dec 2002 00:41:39 +0100

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:3E0B4283.3060709@poczta.gazeta.pl...
    > Znow mam problem. Wysylam od mniej wiecej dwoch tygodni swoja oferte na
    > w/w grupe. Ze wzgledu na ilosc ofert, powtarzam ja codziennie.

    ;)

    Ja ostatnio wyslalem na taka grupe swoj list motywacyjny. Odzewu oczywiscie
    0 ;) ale...

    mniej wiecej po 24h zauwazylem post, w ktorym znalazlo sie duzo bardzo
    dziwnie znajomych mi tresci.
    Mam "wrazenie", ze ktos wzial moje wypociny, kilkanascie glupich linijek
    tekstu, nad skleceniem ktorych sieczalem "troszeczke" wiecej niz 1h, troche
    poprawil (dopisal kilka swoich) i poscil na ta sama grupe.

    Niby to co poslalem na newsy, stalo sie publiczne, czy coos, ale bylem
    wsciekly...

    pozdr
    Akote

    ps.
    najbardziej mi sie podobalo, to ze gosc przekopiowal pewne fragmenty, ktore
    delikatnie to ujmujac nie najpoprawniej sa sformulowane, pan Miodek raczej
    nie bylby z nich za bardzo zadowolony jak np."centralizacja instalacji
    oprogramowania i poprawek" (chyba jakos tak ;)
    nawet chcialem sie go zapytac co przez to rozumie, ale nie chcialem sie
    dodatkowo denerwowac ;)