PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy istneją rozporządzenia RM do działu piątego KP ?

  • 1. Data: 2006-03-14 09:09:32
    Temat: Czy istneją rozporządzenia RM do działu piątego KP ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje czy istnieją rozporządzenia Rady Ministrówdo działu
    piątego Kodeksu Pracy "Odpowiedzialność materialna pracowników" określające
    szczegóły zasad powierzania mienia pracownikom i egzekwowania
    odpowiedzialności.
    --
    Jackare
    Bytom/Kraków

  • 2. Data: 2006-03-14 12:13:21
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    istnieją
    M.S.

  • 3. Data: 2006-03-14 14:33:38
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > istnieją
    > M.S.

    no to super :) Jestem krok dalej. A czy mógłby teraz dostać konkretne
    indformacje jakież to rozporządzenia, tak abym mógł je znaleźć np na
    www.prawo.lex.pl podając rok uakzania się i numer Dz.U lub Monitora
    Polskiego wraz znumerem pozycji.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2006-03-15 14:08:42
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    proszę bardzo "jakie pytanie taka odpowiedź", teksty wysyłam na priv.
    M.S.