PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy firmy maja obowiazek zaplaty pewnej kwoty przy podpisaniu umowy bezterminowej? › Czy firmy maja obowiazek zaplaty pewnej kwoty przy podpisaniu umowy bezterminowej?
  • Data: 2005-01-23 19:05:31
    Temat: Czy firmy maja obowiazek zaplaty pewnej kwoty przy podpisaniu umowy bezterminowej?
    Od: "Juan" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Slyszalem o tym iz niektore firmy przy podpisywaniu umowy bezterminowej o
    prace wyplacaja jednorazowo pewna kwote. Jest to cos w rodzaju rekompensaty
    glownie w przypadku przeprowadzki zwiazanej z podjeciem nowej pracy, choc
    slyszalem o kilku przypadkach gdy kwota ta zostala wyplacana mimo braku zmiany
    zamieszkania. Jestem wlasnie przed podpisaniem umowy i nie wiem czy moge sie
    domagac tego typu swiadczenia. Czy wiecie moze, czy to jest jakos uregulowane
    prawnie, czy tez zalezy to od dobrej woli firmy? Inna sprawa to co w
    przypadku, gdy firma podpisala umowe czasowa i jest ona nastepnie zmieniana na
    bezterminowa - czy wtedy ta kwota jest wyplacana przy zmianie(bo przy
    podpisaniu czasowej nie zostala wyplacona)?
    Z gory dzieki