PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek

  • 51. Data: 2006-09-19 19:58:57
    Temat: Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:eeph1f$4bp$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > No dobra, to są te "bonusy", o których wspominałem. Ale mojemu bratu
    > kiedyś pracodawca chciał dać komórkę służbową w celu zapewnienia
    > kontaktu w dowolnym momencie. Komórka miała blokadę połączeń z
    > numerami innymi niż firmowe...

    No to faktycznie trochę ch...owo, że się tak brzydko wyrażę.

    --
    Nixe

  • 52. Data: 2006-09-19 20:45:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nixe <n...@f...pl> wrote:

    > No to faktycznie trochę ch...owo, że się tak brzydko wyrażę.

    Bo?
    Nie rozumiem w czym problem.
    Jesli pracownik mial np. jakies dyzury, to jest to dla mnie normalna
    sytuacja.
    Po kiego ma wykonywac prywatne polaczenia ze sluzbowego telefonu?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 53. Data: 2006-09-19 21:24:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eepkt9$8p4$1@inews.gazeta.pl Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> pisze:

    > Jesli pracownik mial np. jakies dyzury, to jest to dla mnie normalna
    > sytuacja.
    > Po kiego ma wykonywac prywatne polaczenia ze sluzbowego telefonu?
    To nie chodziło o dyżury. Jak napisałem "pracodawca chciał dać komórkę
    służbową w celu zapewnienia kontaktu w dowolnym momencie". I tu nie
    doprecyzowałem, faktycznie. Chodziło o to, że to pracodawca chciał mieć
    zapewniony kontakt z pracownikiem kiedy sam zechce. Ale pracownikowi chciał
    ograniczyć na telefonie dzwonienie wyłącznie do numerów firmowych
    działających w czasie godzin funkcjonowania zakładu pracy.
    Krótko mówiąc pracownik miał być pod telefonem cały czas, a sam zadzwonić
    mógł tylko do roboty i rozmawiać tylko wtedy, gdy ktoś tam był i odebrał
    telefon.
    To już paranoja była i dlatego pracodawca ze swoim pomysłem poleciał na
    drzewo.

    Jotte

  • 54. Data: 2006-09-19 21:46:07
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Poniewaz k...rwy chca wydoic jak najwiecej za najnizsza kase.
    P...j...bal to. ahahaha

  • 55. Data: 2006-09-20 07:45:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Nixe wrote:

    > A kto Ci to powiedział? Fundusz pracy istnieje jedynie w firmach, w których
    > jest zatrudnionych powyżej 20 pracowników. A właściciel (a konkretnie osoba
    > go reprezentująca - prezes, dyrektor) może dofinansowywać pracownika wg
    > własnych ustaleń.

    No tu sie zgodze, tyle, ze w tak malych firmach nie pracowalem, co najwyzej
    wykonywalem dla nich zlecenia....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 56. Data: 2006-09-21 19:37:59
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > No tu sie zgodze, tyle, ze w tak malych firmach nie pracowalem, co najwyzej
    > wykonywalem dla nich zlecenia....

    Pewnie za 1 zl, cenisz sie jak brzydkie kaczątko ahaha

  • 57. Data: 2006-09-21 19:54:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1158867478.892340.317630@d34g2000cwd.googlegrou
    ps.com
    MiReK <r...@a...pl> pisze:

    > Pewnie za 1 zl, cenisz sie jak brzydkie kaczątko ahaha
    Aleś mu dowalił, gość się chyba po tym nie podniesie, o mistrzu... :->

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2006-09-21 20:30:04
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:1158867478.892340.317630@d34g2000cwd.googlegrou
    ps.com

    > Aleś mu dowalił, gość się chyba po tym nie podniesie, o mistrzu... :->

    Ja moge go za darmo powalic do gęby ahaha

  • 59. Data: 2006-09-28 13:38:24
    Od: "E. Fiedor" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości <news:eegh0c$rn0$1@news.onet.pl>

    > A kto Ci broni już w trakcie pierwszego spotkania poruszyć problem
    > wynagrodzenia tak, by nie musieć przyjeżdżać na kolejne?

    > Tyle tylko, że w naszej rzeczywistości, to nie kandydat jest 'kupującym',
    > lecz pracodawca.
    > Dlatego to on ma prawo pierwszy wiedzieć, na ile swoją wartość wycenia
    > składający CV człowiek.

    I zawsze tak będzie. Kupujący płaci. W finale- to pracodawca płaci za pracę
    zgodną z umiejętnościami i czas. To pracodawca jest kupującym.

  • 60. Data: 2006-09-29 16:29:55
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    E. Fiedor napisał(a):
    > Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

    > I zawsze tak będzie. Kupujący płaci. W finale- to pracodawca płaci za pracę
    > zgodną z umiejętnościami i czas. To pracodawca jest kupującym.

    f...ck you,bitch