PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem? › Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?
    From: Rafal M <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym
    pracownikiem?
    Date: Tue, 31 Jul 2007 04:10:23 -0700

    Witam

    Czemu wiekszosc pracodawcow stara sie ukryc zarobki przed potencjalnym
    pracownikiem az do ostatniej chwili (czyli rozmowy kwalifikacyjnej)?

    Ostatnio tak odpowiadam na ogloszenia, i w kazdej mojej rozmowie
    telefonicznej w sprawie szczegolow ogloszenia zadaje pytanie o zarobki
    - bardzo rzadko dostaje odpowiedz o _orientacyjnych_ zarobkach.
    Wiekszosc pracodawcow kwituje to zdawkowym "na rozmowie
    kwalifikacyjnej".

    Zastanawia mnie czemu to robia? Przeciez oszczedzili by sobie czasu,
    "odstrzeliwujac" kandydatow ktorzy na dana propozycja finansowa sie
    poprostu nie zgodza.

    Pozdrawiam
    Rafal