PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wlasna firma poza granicami naszego pieknego kraju

  • 1. Data: 2004-03-19 12:24:34
    Temat: Wlasna firma poza granicami naszego pieknego kraju
    Od: "Gregor" <i...@n...e-gregor.com>

    Witam,
    czy po wejsciu do Unii bedzie problem z zakladaniem firmy dajmy na to w
    Anglii,Holandii?
    Jak z podatkami ? Placone w Polsce czy w kraju w ktorym zaloze firme?

    Pozdr
    Gregor

  • 2. Data: 2004-03-19 14:43:22
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    to w
    > Anglii,Holandii?
    > Jak z podatkami ? Placone w Polsce czy w kraju w ktorym zaloze

    Juz teraz, zgodnie z werdyktem Trybunalu Europejskiego mozesz zalozyc
    firme w kraju UE i pracowac na zasadzie tzw.samozatrudnienia. Podatki
    placisz w kraju, w ktorym jest siedziba firmy. O szczegoly zapytaj
    Gugla(samozatrudnienie).
    t.

  • 3. Data: 2004-03-19 14:57:55
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    "terrorysta" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Juz teraz, zgodnie z werdyktem Trybunalu Europejskiego mozesz zalozyc
    > firme w kraju UE i pracowac na zasadzie tzw.samozatrudnienia. Podatki
    > placisz w kraju, w ktorym jest siedziba firmy. O szczegoly zapytaj

    a scisle mowiac, juz od... 9 lat (mniej wiecej) :)))

    marek

  • 4. Data: 2004-03-20 07:10:19
    Od: "Gregor" <i...@n...e-gregor.com>

    > a scisle mowiac, juz od... 9 lat (mniej wiecej) :)))

    A w takim razie w ktorym kraju jest to najbardziej rentowne? :)
    Najnizsze podatki oraz oplaty ?

    No i w miare blisko Polski ;)

    Pozdr
    Gregor

  • 5. Data: 2004-03-20 14:10:11
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Gregor napisał(a):

    > No i w miare blisko Polski ;)

    Słowacja? W tym roku wprowadzili podatek liniowy. A czy nie trzeba miec
    pozwolenia na prace? Moze mi sie pomieszalo z obcokrajowcem - ale cos
    mi sie wydaje, ze to nie jest az takie rozowe...

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...